Toon posts:

Sbs6

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey

We gaan van tv provider veranderen en hebben dus de huidige tv aansluiting afgesloten, dus we hebben alleen nog ned 1 2 3 totdat we een nieuwe provider hebben.
Maar nu wil ik morgen graag die reportage van Peter R De Vries zien, maar dat kanaal kunnen we dus niet bekijken :'(
Weet iemand een manier waarop ik het toch kan kijken?(niet bij de buren ofzo :'))
Een livestream ofzo kon ik niet vinden op site van Sbs6.

Kan iemand helpen ?

Bvd

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-04 12:24
Laat een familielid het voor je opnemen en op een DVD'tje of ouderwetsche videoband fikken? Dat lijkt mij de meest logische optie. Kan je meteen de reclameblokken doorspoelen ;).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Alleen Nederland 1, 2 en 3 zijn FTA kanalen, de rest moet je toch iets van een kabelaansluiting of schotel met bijbehorend zenderpakket hebben. Als SBS6 het niet digitaal aanbiedt, dan zul je moeten hopen dat er iemand is die het voor je wilt streamen (kijk iemand met een schotel en een dreambox dus lief aan bijvoorbeeld).

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je niet bij de buren wil kijken, misschien een hotelkamer met TV scoren?

Er zijn morgen genoeg zaen open (koop zondag in de grote steden, en koop een digitenne ding, of een schotel.

Anways... Nooit de ouwe schoenen weggooien voor je nieuwe hebt..

Had dit niet beter in VID kunnen staan?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Nja, ik wil liever gewoon live kijken en thuis blijven

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan natuurlijk aan de buren vragen of je ff de kabel mag aftappen. Paar meter coax scoren morgen, een splitter en 2 pluggen, en gaan met die banaan.

En dan voor de goeie orde: eerste vragen of ze ermee instemmen, en DAN pas die onderdelen halen :P

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
hahah , is er geen manier om via internet te kijken ofzo?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En dit heeft exact *wat* te maken met videoplanken of beeldkanonnen :?

Sowieso, lees aub de GoT Huisregels eens door, dit zit niet alleen op de verkeerde plek, maar voldoet van geen kanten aan de eisen die we stellen qua eigen inzet en fatsoenlijke topicstarts...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.