She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
In de praktijk is dit wel gewoon de beste oplossing.
In Media Player Classic heb ik de 6kanaals geluidsstream geselecteerd (5.1 of DTS)
In mijn Creative software staat de kaart op "passtrough" voor 5.1 en DTS
Eigenschappen voor geluid heb ik de optie "digital output only" aangevinkt.
Naar mijn weten zou het gewoon moeten werken.
Mijn logische redenatie was dat ik de verkeerd ingang gebruik.
Ik heb niet de CD gebruikt om de kaart te installeren, ik heb alleen de meest recente software van de Creative site gedownload. Ik heb ook alleen de "creative audio console" geinstalleerd staan hier.
Deze software:
Creative Sound Blaster Audigy-, Audigy 2- en Audigy 4-stuurprogramma 02.09.0016 (39.37 MB)
Ik lees nu in de notes:
Alleen voor de Audigy 2- en Audigy 4-reeks: Nadat u het stuurprogramma hebt bijgewerkt, moet u Creative MediaSource™ DVD-Audio Player DVDA_PCApp_LB_2_00_75.exe downloaden en installeren.
Eens proberen
[ Voor 42% gewijzigd door paradoXical op 03-02-2008 11:56 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Die update werkte natuurlijk niet, was enkel voor het verhelpen van een bug.
Zijn er nog mensen welke een idee hebben over wat de oorzaak zou zijn van bovenstaand probleem?
Geluid werkt, maar alleen via PowerDVD. Optie SPDIF aanvinken.
Voor MPC bestaat deze optie ook, het is me alleen nog niet gelukt voor MPC dit goed in te stellen.