Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 00:16
Ik gebruik de Nokia PC Suite al geruime tijd i.c.m. mijn N95. Ik heb het programma zo ingesteld dat zodra ik binnen het bluetooth-bereik van mijn pc kom, PC Suite automatisch de nieuwe foto's en video's binnenhaalt en direct de agenda en contactpersonen synchroniseert met MS Outlook 2003.

Een aantal dagen geleden merkte ik dat PC Suite dit niet meer deed. Er was geen verbinding met de telefoon.

Na PC Suite te hebben hersteld (functie wanneer je het programma eigenlijk wilt verwijderen) werd er direct verbinding met de N95 gemaakt en startte de PC Sync ook direct op.

De volgende dag maakte PC Suite direct verbinding met de telefoon en werden ook de nieuwe foto's naar de pc overgebracht. Het icoontje van PC Sync bleef echter grijs (geen verbinding). Daarop heb ik PC Suite van de pc verwijderd en de nieuwste versie op www.nokia.nl geinstalleerd (waarbij vervolgens binnen de installatie weer een nieuwere versie gedownload wordt: 6.85.14.1). Het resultaat: direct startte PC Sync op en werd er gesynchroniseerd.

Vandaag start ik de pc op met weer hetzelfde resultaat: PC Suite heeft verbinding, maar PC Sync ziet dat niet ('geen verbinding'). Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag past prima in Nokia N95 (8GB) - Deel 8, daar staan meer soortgelijke vragen. Graag daar verder. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.