Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] url in posthistorie heeft [page]

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Is blijkbaar door jullie al opgemerkt hoorde ik van The Zeroorez. Is ook door jullie zelf gedaan bij aanpassingen in React, maar het lijkt niet echt netjes zo:

http://gathering.tweakers...10816/topics?data[page]=2

Firefox bijvoorbeeld maakt hier http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/110816/topics?data%5Bpage%5D=2 van. Lijkt me url technisch niet helemaal lekker.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
offtopic:
Zeg, als je me dan toch half negeert en een topic opent, doe dan niet net alsof ik heb gezegd dat het een bug is :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Wat is het probleem nu precies? Blokhaken in een querystring van een URL horen inderdaad encoded te zijn, dus wat 'Firefox ervan maakt' (check de broncode, het staat daar ook precies zo in) is gewoon correct...

Intentionally left blank

• endless
  • Niet online
Ja, tuurlijk is dat goed.. Maar waar het eigenlijk om ging is de layout van de url zoals in mijn eerste post.. Rechtstreeks geplakt wordt er geen fijne url van geparsed.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Waar haal je die URL dan vandaan? In de adresbalk of via "copy link location" krijg je gewoon de juiste URL met encoded blokhaken, en die kan prima geparsed worden.
Feit is dat blokhaken onderdeel zijn van de reguliere RML-syntax, dus je kan niet zomaar aannemen dat die onderdeel van een URL zijn. Sterker nog: als je dat al wel zou aannemen (wat waarschijnlijk meer problemen oplevert dan dat het oplost) dan zou de parser ze alsnog moeten encoden.

Intentionally left blank

• endless
  • Niet online
Hmm.. Je hebt gelijk.. Volgens mij had ik hem vorige keer via 'copy link location' hier geplakt, maar blijkbaar dus niet.. Naja, anyhow, het blijft er raar uitzien. Ook al is het dus geen bug. :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ok :) case closed lijkt me :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.