Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Grote topic kick maar ik probeer de Zen micro van mn vriendin te fixen en het wil niet. Ik heb geprobeerd: Mediasource (die herkend het apparaat niet), toen heb ik firmware geupdate (alle data kwijtgeraakt dus) en vervolgens herkend Mediasource nog niks. In windows media player wordt ie wel herkend en heb ik muziek gekopieerd naar de Music map maar de speler zelf ziet de nummers niet. Als ik het in een map 'test' zet in de Music map ook niet. Wat moet ik in godsnaam doen om dat ding muziek te laten spelen die ik er op zet?! Ik draai gewoon Windows XP SP2 dus dat zou het probleem niet mogen zijn lijkt me....

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [HDD] Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 5; problemen horen in een apart topic :)

Probeer eens een andere pc en/of probeer Mediasource opnieuw te installeren.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bedankt voor het splitsen RoD.

Ik heb het op een andere pc geprobeerd en andere USB poorten en met verschillende players (MediaSource 3 keer opnieuw geinstalleerd). Er staan een aantal MP3 bestanden in de map maar hij ziet ze niet dus, echt bizar..