Nu heb ik sinds kort een Gigaset usb adapter 108 op mijn comp aangesloten en hij geeft me meer problemen dan blijdschap. Maar nu wil ik dus een andere betere usb adapter kopen. Heeft iemand goede suggesties? Heb deze wel gevonden bij kpn weet niet of deze goed is? Het is de Wi-Fi USB adapter ST122G Heb een kpn Experia box van SpeedTouch.
Ik heb de 121g, dus een ouder type dan de 122g, en ik moet zeggen, Super OK ding.
Ik heb ook een Linksys USB ding, en een Linksys PCI, maar wat een bagger zooi is dat zeg. Dat Cisco daar z'n naam op durft te zetten..
Die Speedtouch dingen kosten wel wat, maar dan heb je wel kwaliteit.
Ik zou het overigens niet bij KPN kopen, want die zijn wat duur, ik zag mijn 121g daar voor een euro'tje of 80 staan, en ik zie dat ie op de shop van speedtouch nogsteeds aangeboden wordt, en dan voor 47 euro'tjes.. Klik
Ik heb ook een Linksys USB ding, en een Linksys PCI, maar wat een bagger zooi is dat zeg. Dat Cisco daar z'n naam op durft te zetten..
Die Speedtouch dingen kosten wel wat, maar dan heb je wel kwaliteit.
Ik zou het overigens niet bij KPN kopen, want die zijn wat duur, ik zag mijn 121g daar voor een euro'tje of 80 staan, en ik zie dat ie op de shop van speedtouch nogsteeds aangeboden wordt, en dan voor 47 euro'tjes.. Klik
Ey!! Macarena \o/
Heb dus nu een 122g maar na het installeren van drivers en het daarna opnieuw opstarten van de comp blijft ie hangen op netwerk adres verkrijgen. Weet niet hoe ik dit op los.
Da's heel wat anders dan mijn ervaring. Ik heb 3 pc's draadloos; een laptop en twee pc's; 1 pc met usb en 1 pc met pci linksys wifi adapters.RaZ schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:44:..
...
Wel een kwestie van de meest recente drivers erop, maar so far draait het (al een jaar of 2) volledig probleemloos. Ook kan de combinatie met de access gateway soms nauw luisteren; ik had een wag54g en dat was dikke bagger; heb het spul nu op een WAG200G aangesloten en nogmaals, draait als de brandweer.
Een van de beste die je kunt kopen is die van Senao : pricewatch: Senao Sub362Ext (108Mbps, USB 2.0)
Ik heb eenzelfde, maar dan Engenius (amerikaanse merknaam). Deze is wel duur...
Ik heb eenzelfde, maar dan Engenius (amerikaanse merknaam). Deze is wel duur...
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Pagina: 1