Toon posts:

X360 aansluiten op PCI-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om mijn X360 te verbinden met het internet. Ik heb thuis een draadloos netwerk, maar ik vind de draadloze netwerk adapter voor de X360 een beetje prijzig, dus ik ben op zoek naar een andere oplossing. Nu is het zo dat mijn router heel ver van de X360 afstaat, dus dat een kabel leggen geen optie is, omdat er dan gaten geboord moeten worden enz. Ik vroeg me dus af of het zou werken als ik de netwerk kabel van de X360 op de netwerk ingang van een PCI-netwerkkaartje vastmaak. Ik heb nu ook een PCI-kaart, maar die heeft zeg maar een kleinere netwerkaansluiting (ik snap het ook niet, in de winkel zie ik dat nergens), maar die pc is ook een beetje oud. Ik wil dus weten of ik mijn X360 op het internet aan kan sluiten via een PCI-netwerkkaart, die in een computer zit die verbonden is met de WLAN bij mij thuis.

Alvast bedankt.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
dat kan gewoon. moet je wel je internet delen.

Verwijderd

Waarschijnlijk is dat een ouderwets modem.

Zo ver ik weer kan je met Internet Connection Sharing (in windows), een degelijke netwerkkaart (kost rond een tientje bij een computerwinkel) en een CrossCable (kost ook rond de 10 euro bij een winkel) verder helemaal uit de voeten.

Verwijderd

... die "kleinere netwerk aansluiting" is waarschijnlijk een modem aansluitng. rj-11 in plaats van rj 45.

Edit:

Net te laat.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oké, bedankt, dan ga ik bij een computerwinkel over een poosje even kijken voor die spulletjes