Toon posts:

AMD Duron 800 week 51, hoever?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Duron800 week51 met blauwe core. Hoever kan deze, want ik kan nog niet testen omdat ik op me vantec(6800rpm cooler)+artic silver II wacht.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Zo heb je een nieuwe processor. Ik hoop dat je hier langer plezier van hebt.

Anyway, waarom kijk je niet even op www.overclockers.com in de cpu database. Dan zie je het vanzelf.....

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik zie geen cpu tussen van +/-week51
Ik ben benieuwd ik heb gewoon een super goede cooler en ook nog eens de beste coolpasta. Ik denk dat ik niet ga unlocken
8*140 of 145 moet te doen zijn denk ik

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ZOU UT NIET WETEN!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

1000 mhz 10x100 op 1,825 volt en 3,4 io heb ik.

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hoe vaak moet dit nog gezegt worden: het maakt niet uit uit welke week je cpu komt.
er is gewoon geen gouden regel voor overclock resultaten, dat is weer anders bij elke cpu.

misschien komt de jouwe niet eens over de 900.. maar misschien gaat hij wel richting de 1,2 gig.. who knows.. je kan het alleen zien door te proberen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

je kunt dat nooit van te voren zeggen dat zag je zelf met jou duron 650 uit week 34 die loopt op de 1,03 en mijn duron week 32 gaat tot 1218 zelfs dus het is toch afwachten wat hij kan halen, en je koeling is ook belangrijk, maar dat zit wel goed bij je ;)

en van die blauwe core is ook een fabeltje geweest, gewoon de kleur verf die ze gebruiken.

39

Verwijderd

Volgens mij bestaan er geeneens blauwe (paars eigenlijk) duron. Dat was alleen met thunderbirds dacht ik.

Verwijderd

Met stikstofcooling zeker 1600Mhz....

gewoon zien en dan pas geloven...laterz

Verwijderd

Warning: hoofdletter misbruik wordt niet gewaardeerd. Topic aangepast.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 21:46 schreef insane het volgende:
Ja maar ik zie geen cpu tussen van +/-week51
Ik ben benieuwd ik heb gewoon een super goede cooler en ook nog eens de beste coolpasta. Ik denk dat ik niet ga unlocken
8*140 of 145 moet te doen zijn denk ik
Denk ut niet :) Aangezien je een KT133 hebt en niet een KT133a.

8 * 112 lijkt me verreweg het maximale en dat lijkt me nog niet eens redelijk, zonder multiplier overklokken zul je dus waarschijnlijk ook niet zover komen.
Pagina: 1