Toon posts:

Videosignaal van PC naar TV met draadloze scart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een draadloos scart-systeem gekocht, met de hoop dat mijn ouders dan vanaf de computer op hun tv films/foto's konden kijken. Ik heb het systeem eerst geprobeerd met een standalone dvd speler en een tv, en dit werkte perfect. Wanneer ik echter vanaf de computer probeer een signaal door te sturen (svideo-> scart), ziet de computer de TV niet en stuurt de computer daar dus ook geen signaal heen. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het signaal van de dvdspeler wel doorgestuurd kan worden naar de TV, maar het signaal vanaf de computer niet?

ALvast bedankt!

Geert

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je geeft zelf antwoord op je eigen vraag..
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:33:
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een draadloos scart-systeem gekocht, met de hoop dat mijn ouders dan vanaf de computer op hun tv films/foto's konden kijken. Ik heb het systeem eerst geprobeerd met een standalone dvd speler en een tv, en dit werkte perfect. Wanneer ik echter vanaf de computer probeer een signaal door te sturen (svideo-> scart), ziet de computer de TV niet en stuurt de computer daar dus ook geen signaal heen. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het signaal van de dvdspeler wel doorgestuurd kan worden naar de TV, maar het signaal vanaf de computer niet?

ALvast bedankt!

Geert
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat het signaal van de dvdspeler wel doorgestuurd kan worden naar de TV, maar het signaal vanaf de computer niet?

Wanneer ik echter vanaf de computer probeer een signaal door te sturen (svideo-> scart), ziet de computer de TV niet en stuurt de computer daar dus ook geen signaal heen.

Maargoed..

Ik weet niet wat voor setje je hebt, maar je zou het eens kunnen proberen om het met composite-uit te doen. Da's namelijk maar een 1-weg systeem.

Ey!! Macarena \o/