Mijn striker 2 blijft sinds gisteren hangen bij CPU init...
Heb de manual er maar eens bij gepakt en gelezen dat je eerst de stroom eraf moest halen daarna op de clr cmos knop moest drukken en strom er weer op... netjes opgevofgd maar helaas nog geen boot...
toen dacht ik bij mijn Gigabyte 965p DS-3 werkte het ook om gewoon de stroom eraf te halen en de batterij eruit ( afgelopen nacht zonder spanning en zonder batterij gestaan ) helaas werkt ook niet
de lampjes op het moederbord branden gewoon. De lampjes op et mobo ook lcd poster tot CPU INIT
Gebruikte Hardware,
Asus Striker 2 Formula
e6600
4gb Geil DDR2 ( GX22GB6400UDC )
2x EN8800GTS 512
2x Seagate 500gb ES Raid 0
1x Hitachi Deskstar 250
X-fi Fatal1ty
Voeding Antec Truepower Quattro 1000 watt
Na 1 middag te hebben kunnen genieten is het nu dus al over tenminste zo lijkt het...
Mijn vraag luid is dit bord dood of nog te redden zonder RMA?
of kan het in dit geval ook aan de CPU liggen ?
mvg,
Gerwin Leetink
Heb de manual er maar eens bij gepakt en gelezen dat je eerst de stroom eraf moest halen daarna op de clr cmos knop moest drukken en strom er weer op... netjes opgevofgd maar helaas nog geen boot...
toen dacht ik bij mijn Gigabyte 965p DS-3 werkte het ook om gewoon de stroom eraf te halen en de batterij eruit ( afgelopen nacht zonder spanning en zonder batterij gestaan ) helaas werkt ook niet
de lampjes op het moederbord branden gewoon. De lampjes op et mobo ook lcd poster tot CPU INIT
Gebruikte Hardware,
Asus Striker 2 Formula
e6600
4gb Geil DDR2 ( GX22GB6400UDC )
2x EN8800GTS 512
2x Seagate 500gb ES Raid 0
1x Hitachi Deskstar 250
X-fi Fatal1ty
Voeding Antec Truepower Quattro 1000 watt
Na 1 middag te hebben kunnen genieten is het nu dus al over tenminste zo lijkt het...
Mijn vraag luid is dit bord dood of nog te redden zonder RMA?
of kan het in dit geval ook aan de CPU liggen ?
mvg,
Gerwin Leetink