Toon posts:

Gesplitst toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met gesplitste toetsenborden, zoals deze:
Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://blogs.law.harvard.edu/anderkoo/files/2007/05/IMG_0989.JPG[Kinesis Freestyle]

Zouden die dingen beter zijn tegen RSI dan zo'n 'natural' keyboard die de toetsen alleen een stukje uit elkaar heeft liggen?
Het lijkt me iig erg ontspannen werken, maar ik kom ze in de Nederlandse webshops niet tegen en ik bestel liever niet in het buitenland.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 10:22 ]

Verwijderd

Of ze bestaan? Ja. Zie je foto. Wat is dat nou voor een vraag, als je het antwoord al hebt :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 04:16:
Of ze bestaan? Ja. Zie je foto. Wat is dat nou voor een vraag, als je het antwoord al hebt :?
Ik bedoel meer of ze hier in Nederland ergens te krijgen zijn, omdat ik liever niet bij buitenlandse webshops bestel. En of iemand ervaring heeft met die dingen (hoe ze typen). (TS aangepast)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)

"Ervaringen" topics hoor je alleen te openen als je ervaringen met anderen wilt delen, niet om ervaringen te vissen. Om ervaringen van anderen te zoeken als je zelf geen hebt gebruik je de search. En hetzelfde geldt voor het opzoeken van producten. Gebruik de search en/of google.

In dit geval lijk je dat niet gedaan te hebben aangezien kinesis freestyle site:.nl in google als eerste hit een NL webshop oplevert met exact het toetsenbord wat je zoekt...

Voortaan aub zelf op zoek gaan, en als je het niet vindt wat meer moeite steken in je zoektermen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.