12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
[ Voor 94% gewijzigd door The Zep Man op 02-02-2008 01:41 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
marktplaats ?
het is geen wl modem.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Daar had ik ook al problemen mee. Als er Alcatel firmware op staat werkt het wel goed volgens mij (niet geprobeerd).
1. Stel een vast ip-adres in je computer (DHCP uitschakelen).
2. Backup de config van het apparaat!
3. Zet de fabrieksinstellingen terug van het apparaat.
4. Nu pas beginnnen met flashen.
Mocht dit niet lukken, gewoon nog een keer proberen, eventueel meerdere keren op goed geluk.
Overigens helpt het soms om de firmware 6.1.9.6 eerst terug te zetten naar 6.1.7.2. Ik had namelijk hetzelfde probleem.
[ Voor 27% gewijzigd door Acheron op 02-02-2008 13:32 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Wat na een min. voeding eraf en daarna erop weer groen wordt.
Oude user.ini terug plaatsen en het werkt weer, behalve de bekende VOIP problemen, vandaar die upgrade naar 6.2**.
Hier XP-pro sp2
DSL-via KPN (speedlinq) 6.1.9.6 f-ware
Op het speedlinq forum hoort deze kwestie niet thuis denk ik, en daar heeft iedereen het erg druk met evt. migratie naar telfort.
Thanks for reply
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Weer melding: kan software niet laden apparaat reageert niet.
En talloze meldingen tijdens de update lan-5 verbinding verbroken, en hersteld.
Leg me het eens beter uit hoe te doen met TFTP, of een andere oplossing.
De motor van de auto draait al.
Hier staat een redelijke walkthrough en het staat ook beschreven in de handleiding van de Speedtouch. Ik gebruik zelf Tftp32.Supertip schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:13:
Net weer van alles geprobeerd, maar helaas.![]()
Weer melding: kan software niet laden apparaat reageert niet.
En talloze meldingen tijdens de update lan-5 verbinding verbroken, en hersteld.
Leg me het eens beter uit hoe te doen met TFTP, of een andere oplossing.
De motor van de auto draait al.
De .bin file waar naar gerefereerd wordt kun je extracten uit de installer die je gedownload hebt
[ Voor 4% gewijzigd door HaveBlue op 02-02-2008 23:38 ]
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Maar nu wordt het toch link.
Die redelijke walkthrough, is voor een linux-user
kan je me nog iets meer op pad helpen.
Thanks
Op speedtouch.nl kun je de CLI guide voor de 706 downloaden. Vanaf pagina 758 staat datgene wat je weten moetSupertip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 01:04:
tftp binnen, bin.file ook geript uit setup.exe
Maar nu wordt het toch link.
Die redelijke walkthrough, is voor een linux-user
kan je me nog iets meer op pad helpen.![]()
Thanks
Trouwens hier firmware 6.1.9.6 (AA) en waar AA voor staat weet ik niet.
Ik zie dat ik via reservekopie& herstel wel de bin file in mijn modem kan laden.
Maar of tie dat pikt??
Of flash ik hem dan dood
[ Voor 75% gewijzigd door Supertip op 03-02-2008 21:46 ]
Verwijderd
Ik heb nu wel dat hij blijft hangen in kernell-modus. Da's alleen bij de ST706WL de normale ST706 werkt wel goed na de update.