Samen met een stel vrienden ben ik een bijna dagelijkse speler van company of heroes. Het online matchen van games gaat via een centrale server bij Relic. Deze server heeft de vervelende gewoonte om er om de haverklap uit te liggen. Normaal gesproken was dit geen probleem omdat hamachi hiervoor de ideale oplossing bood. Nu hebben 3 spelers een nieuwe pc gebouwd met vista x64 als besturingssysteem. Je voelt hem al aankomen.....het werkt niet meer
Omdat hamachi wel een netwerk tot stand brengt waarbij wij wel o.a. aan bestandsdeling kunnen doen maar company of heroes ondanks dat geen LAN game kan vinden plaats ik de topic onder Spielerij.
Voorheen gebruikte we versie 0.9.9.9 van hamchi maar die werkt niet onder Vista x64. We hebben versie 1.0.1.1, 1.0.1.5, 1.0.2.2 en 1.0.2.5 geprobeerd zonder succes.
Wie kan helpen????
Omdat hamachi wel een netwerk tot stand brengt waarbij wij wel o.a. aan bestandsdeling kunnen doen maar company of heroes ondanks dat geen LAN game kan vinden plaats ik de topic onder Spielerij.
Voorheen gebruikte we versie 0.9.9.9 van hamchi maar die werkt niet onder Vista x64. We hebben versie 1.0.1.1, 1.0.1.5, 1.0.2.2 en 1.0.2.5 geprobeerd zonder succes.
Wie kan helpen????
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 23:45 ]