Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Teller

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij een goede betrouwbare en advrije teller op mijn website adviseren? Er zijn er zoveel, maar welke is goed en reclamevrij?

Jan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bouw er zelf eentje? Als je niet vermeldt wat hij precies moet tellen en in welke taal je er eentje wilt hebben dan wordt het lastig.
Dus kijk welke taal je wilt gaan gebruiken en ga op zoek naar scripts in die taal die kunnen wat jij wilt. Dan kun je altijd nog dingen aan gaan passen mocht je het anders willen dan zoals het daar is.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
http://www.counterdata.com/

Is een mooie, advertenties kan je er zelf uithalen door de code aan te passen.

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

http://www.proxy2.de/scripts.php

een png en tekst teller :) en sowieso geen reclame

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een bezoekersteller in het Nederlands plaatsen.
Counterdata is inderdaad een voorbeeld maar is niet vrij van reclame. Misschien kan ik de advertenties wel verwijderen maar dat is door de aanbieder officieel niet toegestaan.

Bouw er zelf één; Hoe doe ik dat?

Jan

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Kijk eens op http://www.hotscripts.com staan er genoeg, put hieruit iedeeen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

http://viewcounter.qik.nl ?

Afbeeldingslocatie: http://viewcounter.qik.nl/got.php?countid=20080201215254

[ Voor 85% gewijzigd door DukeBox op 01-02-2008 21:53 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:47:
Bouw er zelf één; Hoe doe ik dat?
Wat ik al zei, bedenk eerst in elke taal je het wilt doen en ga dan op zoek naar bestaande scripts en pas die aan, of zoek uit welke functies je precies nodig hebt om te bereiken wat jij met je counter wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:00:
[...]

Wat ik al zei, bedenk eerst in elke taal je het wilt doen en ga dan op zoek naar bestaande scripts en pas die aan, of zoek uit welke functies je precies nodig hebt om te bereiken wat jij met je counter wilt.
Beste,

Ik zou niet weten in welke taal. Html?
En het enige wat ik wil tellen is het aantal keren dat er iemand mijn site heeft bezocht. Zoals je waarschijnlijk wel zult hebben begrepen ben ik geen echte programmeur: Ik maak mijn site dan ook in WYSIWYG programma.

Maar in ieder geval bedankt voor je reacties en misschien wil je nog wel verder helpen?

Jan

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met enkel HTML zal je niet zo heel ver komen. Er zijn mogelijk wat cgi scriptjes die het kunnen (al heb ik daar zelf totaal geen ervaring mee) maar de meeste zullen in Javascript of PHP zijn geschreven.
Dus kijk eens of zo'n scriptje ergens vandaan kan plukken. Als je zelf niet kunt programmeren dan is een kant en klaar ding de makkelijkste oplossing, al is de vraag natuurlijk of het doet wat jij precies wilt (maar enkel een countertje is vast wel te vinden lijkt me), ik zou zeggen, kijk gewoon op sites als hotscripts e.d. voor het standaard spul, of als je er echt verder mee wilt, leer dan een scripttaal.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Toch gaat het in WEB (en PRG en in het algemeen in de hele Devschuur) over zélf maken, zélf devven. Een scriptrequest (wat dit topic in feite is) gaat hier dus niet werken.
Als je iets kant-en-klaars zoekt zul je dus even verder moeten zoeken (no biggie, we kunnen nou eenmaal niet allemaal leren programmeren ;) ) maar wat misschien leuker is is je even een paar uurtjes te verdiepen in een willekeurige scripttaal (veelgebruikt zijn o.a. PHP, ASP, Perl etc) om zo je eigen teller te maken; dat kun je met een paar uur tutorials volgen onder je gordel al heel snel voor elkaar boksen en best-of-all dan is het helemaal zoals jij het wenst en ook nog eens reclame vrij ;) Als bonus heb je dan leren programmeren (althans, een beetje basis van...opgepikt) en als je script ubergeil wordt kun je er zélf reclame in zetten en er geld mee gaan verdienen ;) :P
Nog een optie: informeer eens bij je host; kans is namelijk dat die ook wel een tellerscriptje voor je heeft klaarliggen. Scheelt weer programmeerwerk en dan ben je in no-time klaar (en most likely ook wel zonder ads)
Een clientside taal als Javascript gaat je niet veel verder helpen overigens ;)

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 02-02-2008 01:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.