Toon posts:

ondertiteling synchroniseren problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik heb hier een paar films met ondertiteling (srt files). Om de ondertitelings te synchroniseren gebruik ik subtitle workshop (vandaag voor het eerst gedownload). Ik open subtitle workshop en dan ga ik naar edit-timings-adjust-adjust subtitles en daar kan ik de tijd kiezen waarop de 1e zin wordt gezet en de tijd waarop de laatste zin wordt gezet. Zo synchroniseer ik mijn films, en met 2 films die ik eerder heb gedaan lukte dit prima. Maar nu lukt het dus niet. Ik doe precies hetzelfde en het begin is goed en het eind ook, maar tussenin loopt het dus niet synchroon. Persoonlijk denk ik dat het met de fps heeft te maken maar ik weet het niet zeker (heb daar ook al mee zitten prutsen).

ik heb al andere ondertitels geprobeert

Mss dat hier iemand weet wat er verkeerd gaat? Eventueel met een ander programma?

Bij voorbaat dank :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Kijk met een tooltje als GSpot wat de framerate is van de video. Heb je verder zeker weten de goede versie? Tussen verschillende rips/edities van videomateriaal kan wat verschil zitten in scenes en tijdsduur.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:05:
Kijk met een tooltje als GSpot wat de framerate is van de video. Heb je verder zeker weten de goede versie? Tussen verschillende rips/edities van videomateriaal kan wat verschil zitten in scenes en tijdsduur.
dat tooltje heb je niet nodig, kan je ook gewoon zien via rechtermuisknop eigenschappen. Maar ik denk dus dat ik een "verkeerde" film heb idd, maar ik heb al verschillende ondertitels geprobeert en het enige wat ik dus nog kan doen is een ander versie van de film downloaden, maar ik zit hier wel met een internet limiet... ik ga er gewoon 2 andere downloaden van axxo en dan zoek ik axxo ondertitels.
en dan vertrek ik op vakantie met een boel films voor gezellige avonden :D

Verwijderd

Topicstarter
omfg
met axxo films en axxo ondertitels heb ik nog steeds hetzelfde probleem :s :s
niemand die een idee heeft wat er verkeerd gaat? :?

volgens mij is subtitle workshop maar bagger. Ik heb gisteren dus de film 1408 gedownload van axxo en daarbij axxo ondertitels en ik deed weer hetzelfde als altijd en het werkt weer niet |:( . Wat ik wel raar vind is dat bij de origineel gedownloade ondertitels de 1e zin altijd later begint en de laatste zin altijd vroeger eindigt, en dit is niet enkel bij de axxo ondertitels.

pfff tering