Toon posts:

Problemen bij Xbox Live connection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na twee jaar in het bezit te zijn van deze prachtige console wil ik graag eens proeven van de online-mogelijkheden via Xbox Live. Ik heb een Linksys WAG200G router, maar ik slaag er niet in om voorbij de IP-test te geraken. Ik heb de instructies van de Xbox-websites gevolgd en talloze berichten op fora gelezen ivm Xbox Live problemen en ik vind de oplossing nog steeds niet. Wellicht ligt het aan een verkeerde instelling van mijn router. DHCP is in ieder geval 'enabled'. Ik zou graag rechtstreeks via de router op Xbox Live kunnen geraken - niet sharen met de pc maw. Heeft er iemand misschien enkele suggesties zodat ik uiteindelijk toch eens online kan gaan? Dank bij voorbaat!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Je 360 krijgt dus geen IP-adres aan gewezen. DHCP aanzetten zou het moeten helpen maar dat doet het dus niet. Weet je zeker dat je niet ergens een IP adres hebt ingesteld op je 360 en daarbij de dns oid bent vergeten? Probeer die is allemaal weg te halen, of juist andersom als er nog niks staat: ze zelf invullen.

Verwijderd

Topicstarter
Muthas schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:25:
Je 360 krijgt dus geen IP-adres aan gewezen. DHCP aanzetten zou het moeten helpen maar dat doet het dus niet. Weet je zeker dat je niet ergens een IP adres hebt ingesteld op je 360 en daarbij de dns oid bent vergeten? Probeer die is allemaal weg te halen, of juist andersom als er nog niks staat: ze zelf invullen.
Ik heb al het IP-adres van de router geprobeerd en uit radeloosheid zelfs al de IP-adressen van mijn pc, laptop en zelfs al van mijn Mac mini! :) Die dns heb ik ook al iedere keer ingevuld. Enkel de primary is nodig, dacht ik. Klopt dit?