Y! overname door Microsoft - speculatie topic

Pagina: 1
Acties:

• beelie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 13:57
Iemand er enig idee van wat er zal gebeuren met de diensten van Yahoo!, als deze ingelijfd zou worden bij Microsoft?

Wat gaan ze doen met Yahoo! Mail, de search, ... ?
Integreren in Hotmail en Live Search ?

Of doen ze de overname voor de advertentie-postjes die Y! heeft?

Hoe gaan ze al die data overzetten?
Microsoft zal waarschijnlijk niet met freeBSD willen werken.
Bij hotmail duurde het jaren voor dit draaide op windows server ...

De meeste ingenieurs in Y! zijn behoorlijk tegen Microsoft. Zullen die weglopen ?

Persoonlijk hoop ik dat ze niet ingelijfd worden. Niet alleen vanuit oogpunt dat het ze, volgens mij, meer kwaad zal doen dan iets anders. Maar ook omdat een stuk geschiedenis dan weg is. Laat ons eerlijk zijn, Yahoo! blijft een naam...

Waarom kan Microsoft niet zelf iets goeds opbouwen? Ze moeten toch bijna altijd achter de feiten aanhollen en overnames doen?

Het toont wel aan hoe wanhopig MS is tov Google...

PS: Ik hoop dat ik hier in het juiste forumonderdeel post. Ik vond niet direct een andere plaats waar dit paste ...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is wel een overname die Microsoft nodig heeft. Steeds meer dingen gebeuren online, en hoewel Microsoft de meeste dingen die Google doet ook doet is Google populairder. Dit ondanks de integratie van online Microsoftproducten in de Internet Explorer/Windows(Live) Messenger. En voor Yahoo! is het ook wel logisch, als ze dat niet zouden doen dan eindigen ze roemloos als een Altavista (overgenoemen door Yahoo, maar ooit marktleider onder de zoekmachines. Nu werkt zelfs de redirect niet meer goed).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.