Toon posts:

Kleurenlaserprinter: Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een kleurenlaserprinter aan te schaffen. Maar heb vooralsnog geen idee wat een goede keus zou zijn. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

- Resultaten > inkjet
- Margeloos printen
- Budget circa. €300,-

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 17:35 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En welke printers heb je zelf al gevonden, en waarom voldeden die niet aan je eisen?

Daarbij professioneel en 300 euro willen uitgeven gaat ook niet echt samen. Als je margeloos wil printen, moet je een printer nemen die groter formaat aan kan dan A4, en dan dat ding foppen dat er A3 in zit. Je wil overigens niet weten wat voor een drama dat wordt aan de binnenkant.

Succes in je zoektocht (die denk ik niet haalbaar is met de eisen icm. het budget).

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Met professionele resultaten bedoel ik eigenlijk beduidend beter dan inkjet. Of is dat standaard het geval?

Kwam zelf terecht bij de Dell 3110CN, maar daarvan is onbekend of hij margeloos kan printen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 17:35 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens naar de resolutie die de meeste laserprinters kunnen printen. Die halen (voor het bedrag dat je wilt uitgeven) op geen stukken na de kwaliteit van een inktjetprinter.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dus feitelijk zou ik beter af zijn met een goede inkjet...
Toch blijft belangrijk dat ik margeloos kan printen en als ik deze zo bekijk kan dat dus wel...Of is dat schijn?

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:46
Ik heb nog geen laserprinter gezien die margeloos print.

Verder heb je wel een zeer beperkt budget voor uberhaupt een laserprinter.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Heb je eigenlijk op zijn minst wel een beetje onderzoek gedaan? Kijk voor de grap eens in de pricewatch. Dan zie je hoe klein je keuze is. Heb je verder nog speciale wensen voor de afdrukken? (duplexen, zeer zwaar papier, PS, etc.) Lasers in die prijs catagorie zijn handig als je veel afdrukt om zo kosten te besparen op de inkt/tuner. Als je kwaliteit wilt kun je het beter bij je inktjet houden.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je marge-loos wilt gaan printen, moet je eigenlijk een A4 printen plus nog aan alle kanten een paar centimeter extra. Dan moet je nog het papier gaan snijden naar A4. Kortom, geeneen printer onder de 300 euro zal dit kunnen, zet er eerder nog maar een nul achter.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn niet gewenst omdat alleen de topicstarter er wat aan heeft en bovendien dit soort vragen met redelijke eigen inspanning zelf te beantwoorden zijn. Dergelijke inspanning ademt niet bepaald uit deze topicstart.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.