Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Alg] - Dynamische website offline beschikbaar maken

Pagina: 1
Acties:

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Hallo!

Voor een congres wil ik graag een website die dynamisch wordt samengesteld met PHP offline beschikbaar maken.

Ik heb vandaag al zitten rommelen met BlackSpider en met HTTrack, maar beide doen erg moeilijk over URL's met ? en & erin. In plaats van die te hernoemen, worden ze genegeerd of gaat er anderszins iets mis.

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Alvast veel dank!

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 21:04
Xampp installeren en de website downloaden (ftp) en lokaal op je laptop draaien?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Offline Explorer

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 01-02-2008 17:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Ik doe dit regelmatig met "HTTrack Website Copier", en ik heb echt geen problemen met de parameters in de URL. Alle unieke combinaties van url-parameters worden netjes gesaved onder een andere naam. En de url-variabelen worden gehandhaafd voor eventueel javascipt dat er gebruik van maakt. Je zou eens met de instellingen voor Links en Spider kunnen spelen.

Als je website gebruik maakt van bepaalde sessie-functies, of bijvoorbeeld post/javascript generated buttens voor navigatie (alles behalve <a tags eigenlijk), dan krijg je wel problemen.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
gvanh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:07:
Ik heb vandaag al zitten rommelen met BlackSpider en met HTTrack, maar beide doen erg moeilijk over URL's met ? en & erin. In plaats van die te hernoemen, worden ze genegeerd of gaat er anderszins iets mis.
Heb je de ampersands wel netjes HTML-geencodeerd? Op de site van Thirdwave.nl doe je het ook niet.. (foei!)

• gvanh

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Fuzzillogic schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:10:
Heb je de ampersands wel netjes HTML-geencodeerd? Op de site van Thirdwave.nl doe je het ook niet.. (foei!)
Welke ampersands op Thirdwave.nl bedoel je? Ampersands in URL's moeten toch niet vervangen worden door de & HTML-entity?

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Wel in je html, niet in de lokatie-balk.

Zie: html validator

[ Voor 60% gewijzigd door H004 op 04-02-2008 18:17 ]

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Jawel. De specs en een validator zijn je vriend.

• gvanh

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
I'm shocked. 8)7

Oh ... en sinds het mailtje dat ik vandaag kreeg: (-!-)

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Je zou je online versie ook kunnen voorzien van friendly urls (zoals dat heet), en dan pas de spider erovereengooien.

vb:
code:
1
2
website.com/?pid=456
website.com/456/titel-van-het-artikel.html

of

code:
1
2
website.com/?file=titel-van-het-artikel
website.com/titel-van-het-artikel.html