Toon posts:

Abit KT133A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Abit kt133a gekocht met een TB 1000 :P met ibm hdd en pioneer dvd ,maar als ik mijn geeforce 1 ddr er in plaats en opstart dan geeft mijn video kaart heel vaak geen signaal. Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderd

Ik zou willen dat ik het wist. Hier hetzelfde probleem. Als ik de computer uitzet, moet ik ongeveer 5 minuten wachten voor ie weer aan kan. Een mailtje naar Abit leert, dat dit een bekend probleem is en men draagt diverse oplossingen aan die geen van alle helpen. In ieder geval zijn de Asus v7700 videokaarten erg gevoelig voor dit probleem, maar ook bij andere videokaarten komt het voor.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Maakt ie wel goed contact?

Verwijderd

misschien dat een bios-update zal helpen, anders moet je es proberen of het met een andere videokaart WEL goed is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog een gigabyte moederboord waar mijn videokaart wel op werkt dus het kan niet aan de video kaart liggen.En hoe kan ik mijn bios updaten als ik geen beeld krijg??

Verwijderd

Ik ken dit probleem.....
Ik heb mijn abit bordje omgeruild voor een Asus A7V133 en nu werkt het perfect.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:19
Auw! ik heb ook een GF1-DDR :(

Dat wordt dus oppassen met kopen straks.

Verwijderd

Ik heb het ook heeel af en toe, maar ik had het ook al met m'n vorige MoBo (en dezelfde videokaart). Als ik hem uit zet (stroom eraf door stekkerdoos) en hem daarna weer aan doet ie het gewoon weer...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:28

Convoy

g44p

heb zelf ook een GeForce 1 32Mb DDR, maar heb dat verschijnsel nog nooit gezien, heel vaag probleem

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

GeForce 256 = stroomvreter
T-bird 1 GHz = idem, stroomvreter.

Regel eens een 300+ Watt voeding, misschien dat dat helpt ?? Tijdens het bootproces is namelijk nogal veel stroom nodig... (harde schijven die op toeren moeten komen en dergelijke)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er al een 300 watt voeding in zitten daar kan het niet aan liggen.
Pagina: 1