Toon posts:

MSN Bouncer Tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOTers,

Heb even een kort vraagje.
(Heb al gezocht op het forum maar kon deze vraag nergens vinden)

Ik ben opzoek naar een soort MSN bouncer.
Het is de bedoeling dat deze bot online komt, zodra ik mezelf afmeld op MSN.

Als ik me dan weer aanmeld, moet de bot automatisch alle ontvangen berichten naar mij toe sturen.

Kan iemand mij helpen aan zo'n bot? Het is de bedoeling het op Windows te draaien.

Vriendelijk bedankt.
Roel

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
de standaard live messenger gebruiken ?
die doet dat zonder enige moeite, of spreek je over een bot die onder een andere account inlogt ?

en heb je ook al via google gezocht ipv enkel op het forum ?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Volgens mij kan een bot ergens anders niet zien wanneer jij je afmeldt..

Oplossing zou zijn, om via remote software je msn op een andere pc (bv thuis) te activeren..

Wat is precies de bedoeling ervan (altijd bereikbaar zijn?) Misschien dat we je dan beter kunnen helpen! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 15:49

Suaver

jokecoat

Is remote desktop dan niet meer iets voor jouw?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afaik doet de standaard client van Windows Live Messenger al tijden aan offline-berichten, en die doen wat jij wil. Als je een bot wil, zul je toch een server op moeten zetten, want dat ding kan niet vliegen.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben thuis een server staan op win2k3 die 24/7 online is, dat is dus geen probleem.

De bedoeling is inderdaad 24/7 bereikbaar te zijn.
Tevens moet het programmaatje vermelden als er berichten binnen zijn gekomen terwijl mijn eigen pc uitstaat.

Weten jullie zo een programma dat dit kan doen?

Vriendelijk bedankt.
Roel

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Live messenger heeft inderdaad zeker sinds vista offline berichten. Ook berichten van oudere MSN (en alternatieven) krijg je netjes als online komt. Of gaat je het er juist om dat je 'online' gezien wordt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:43:
We hebben thuis een server staan op win2k3 die 24/7 online is, dat is dus geen probleem.

De bedoeling is inderdaad 24/7 bereikbaar te zijn.
Tevens moet het programmaatje vermelden als er berichten binnen zijn gekomen terwijl mijn eigen pc uitstaat.

Weten jullie zo een programma dat dit kan doen?

Vriendelijk bedankt.
Roel
DIe functie heeft Windows Live Messenger al een flinke tijd... zodra je je aanmeldt, krijg je je nieuwe berichten.

Wat is er niet goed aan die functie dan?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

als je toch een 24/7 bak heb, hou het simpel en laat daar 24/7 MSN draaien, VNC of remote desktop erbij en je bent klaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling dat ik zichtbaar blijf als 'online'.
Dus ook als mijn PC uitstaat. Daar gaat het om.

Iemand een idee? ;)

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 23:39

William/Ax3

We are Starstuff

Hoe wil je nou online zijn op msn zonder dat je pc aan staat? :/ (
Ik kan ook moeilijk al auto rijden als ik nog niet in me auto zit ;).)
Dat gaat natuurlijk niet zoals al reeds gemeld is zou je dan echt wat op aan de server kan moeten hebben staan.

Gewoon msn aan laten staan op die bak die al 24/7 draait.

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 01-02-2008 16:55 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 16:30
Jezelf aanmelden op die server PC van je? Lijkt me nou niet zo moeilijk.

Ik snap de bedoeling niet waarom je online wilt blijven??? Als je er niet bent dan ben je er toch niet? Dan is de bedoeling van online offline away enzo helemaal gaar. Als iemand je offline een bericht stuurt dan krijg je die gewoon als je jezelf weer aanmeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Megamind op 01-02-2008 16:55 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:50:
Het is de bedoeling dat ik zichtbaar blijf als 'online'.
Dus ook als mijn PC uitstaat. Daar gaat het om.

Iemand een idee? ;)
...Maar als je offline bent kan met net zo goed berichten versturen. Het enige verschil met altijd online lijken is dat mensen dan meteen antwoord van je verwachten, en bij een offline-bericht niet ;)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
TheZeroorez schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:58:
[...]

...Maar als je offline bent kan met net zo goed berichten versturen. Het enige verschil met altijd online lijken is dat mensen dan meteen antwoord van je verwachten, en bij een offline-bericht niet ;)
Dat is waar, maar zelf merk ik dat 90% van de contacten dat niet doet of niet door heeft. Zo'n opbouw van software als de TS wil fixt dit.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even simpel gezegt:
wensen:
-altijd online
-24/7 'bereikbaar'
-berichten doorsturen als je 'slaapt'.

Logisch, punt 1/2 is 24/7 bak met MSN. Punt 3 is imho ten alle tijden onmogelijk, of je moet een complete clientside log-programma hebben. Als het gaat om 1 enkel msn-account zal de MSN-server het bizar weinig boeien of het jou PC is of die serverbak die is ingelogt.

Wat je zou kunnen doen, als je ook met 2 accounts kan werken is dus het eerste account 24/7 laten aanstaan en alles 1 op 1 doorsturen naar jou 2de account. 2de account offline->krijg je ze bij inloggen, anders krijg je ze direct. Trillian van vroeger weet ik dat die alle inkomende berichten 1 op 1 kon doorsturen naar een ander msn-account. Enige nadeel, je kan niet direct reageren via 2de account, maar dan even inloggen op 1ste account en alles afwikkelen, dan weer 1ste account op de 24/7 bak inloggen.

Pagina: 1