En nou ben ik het zat! Ik snap dat we meer +1-posts willen hebben, maar deze draad stikt van de echos, offtopics en net-niet-helemaal-flames. Wat doen we hiermee?
Needless
REDSD
[quote]Het wordt niet gejat want het zou toch nooit gekocht worden door die mensen ;)[/quote] Glashelder toch? Jammer dat het al 10.000 keer gezegd is in de discussie, en in de 10.000 voorgaande identieke discussies...
Daarnaast hebben we nog de +1-ziekte die nu toeslaat.
+1 hiervoor en +1 voor deze nogal harde flame, toe te voegen aan Deze flame op 0
Graag hulp met hoe ik dit soort gevallen moet aanpakken, ik weet het even niet meer....
Needless
levert een gigantische off-topic op, die misschien op 0 thuishoort, maar ik heb heel veel zin om em wegens zinloosheid op -1 te zetten. Vaag verband naar het hoofdtopic zou ze kunnen redden.Probleem is wel dat je als burger niet failliet kunt gaan... Je mag die boetes dus verder blijven betalen voor de rest van je leven, en je kan nooit een zaak opstarten, want alles kan in beslag genomen worden.
REDSD
dezevolgensmij is het zowieso goedkoper om het cdtje daadwerkelijk te stelen uit de winkel dan 1 nummer illegaal te downloaden.
dezeJe kunt natuurlijk gewoon beter ff dat cd'tje bij de winkel kopen dan heh
dezeHeb nog een beter idee, je kan ook gewoon de cd pikken.
en dezehet is toch niet omdat je de wet overtreedt dat je een straf opgelegd mag worden die totaal niet evenredig is met het misdrijf?
zeggen hetzelfde, en scoren er meestal een 0 mee, dus zichtbaar.Een CD'tje stelen is niet erger dan een brood stelen... maar een CD downloaden wel!!
Voortaan maar gewoon CD's uit de winkel stelen dus...
(...als je er niet voor wilt betalen uiteraard: kopen blijft wat mij betreft toch de beste optie...)
[quote]Het wordt niet gejat want het zou toch nooit gekocht worden door die mensen ;)[/quote] Glashelder toch? Jammer dat het al 10.000 keer gezegd is in de discussie, en in de 10.000 voorgaande identieke discussies...
Daarnaast hebben we nog de +1-ziekte die nu toeslaat.
+1 hiervoor en +1 voor deze nogal harde flame, toe te voegen aan Deze flame op 0
en om deze echo een +1 te geven vind ik ook wat vergezocht.Inderdaad. Ik heb terabytes aan films en muziek. Zelfs al zou ik het willen betalen dan heb ik het geld er helemaal niet voor. Die onzin over misgelopen inkomsten is bullshit.
Graag hulp met hoe ik dit soort gevallen moet aanpakken, ik weet het even niet meer....
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn