Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AS/Flash 8] Scrollen van 2 Accordions gaat niet gelijk

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

ik heb 2 accordions die naast elkaar staan (Label = links, Data = rechts). Beide zitten in een aparte ScrollPane.

De volgende code is toegepast:
code:
1
2
3
4
    private function DataScrollHandler(eventObj:Object):Void
    {
        this.CompareLabelScrollPane.vPosition = eventObj.position;
    }

Er treedt echter een vreemd gedrag op. Wanneer de gebruiker de muis vast houdt en scrollt, loopt de Data accordion achter, die staat dus (bijv.) 2cm hoger. Wanneer de gebruiker de muis los laat, wordt de accordion direct gelijk gezet met de Label accordion. Het vreemde is dat de Label accordion zijn scroll positie door krijgt na een event van de Data accordion.

Ik heb hier al een aantal oplossing voor geprobeerd (de waarde zetten op het einde van een frame), maar ik krijg het niet voor elkaar.

Herkend iemand dit en heeft iemand er een oplossing voor?

• Mir
  • Niet online
Kick! :)

• Mir
  • Niet online
kick! ;)

• Niemand_Anders
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-07-2024

Niemand_Anders

Dat was ik niet..

Heeft Flash geen mouse_move event of iets dergelijks? Waarom wordt nu DataScrollHandler getriggert?

If it isn't broken, fix it until it is..

• Mir
  • Niet online
Die functie wordt aangeroepen nav een move event.

Gelijktijdig worden de beide scrollers aangepast, maar het resulteerd in een afwijkende scrollstand.

[ Voor 96% gewijzigd door Mir op 19-02-2008 14:51 ]

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
Ik zou meer code moeten zien om iets zinnigs hierover te zeggen, daarom zomaar even iets stoms: heb je updateAfterEvent al geprobeerd?

• Mir
  • Niet online
Belachelijk,

maar het event is afkomstig van de Data accordion.
Maar bij de eventHandling alsnog de vPosition van DataAccordion zetten met de waarde die je bij dat event binnen krijgt, werkt het ineens prima!...

flash O+
Pagina: 1