Hallo tweakers,
Voordat ik mijn bestruringssysteem had geherinstalleerd had ik bij het opstarten van mijn PC de keuze tussen de volgende twee besturingssystemen:
Windows XP Professional SP2 (op partitie c:)
Windows Media Center 2005 (op partitie e:)
Werkte voor de rest prima maar nu heb ik maandag mijn Windows XP installatie geherinstalleerd.
Is ook goed verlopen maar ik krijg nu tijdens het opstarten de keuze tussen de OS'en niet meer.
Ik heb via google gezocht op:
Add os to boot.ini
Add media center to boot.ini
Voeg besturingssysteem aan boot.ini toe
Boot.ini editor
How to edit boot.ini
Hierdoor ben ik op verschillende forums en informatie paginas gekomen, Het is me niet gelukt er met deze informatie uit te komen.
Ik heb ook PE Builder geprobeerd maar geen succes.
Er bleek ook een bootcfg command in 'cmd' te zijn maar ook dit werkte niet.
Als ik bijvoorbeeld de syntax bootcfg /rebuild gebruik krijg ik een syntax error.
Graag jullie hulp bij mijn probleem.
Bedankt, alle suggesties zijn welkom.
Voordat ik mijn bestruringssysteem had geherinstalleerd had ik bij het opstarten van mijn PC de keuze tussen de volgende twee besturingssystemen:
Windows XP Professional SP2 (op partitie c:)
Windows Media Center 2005 (op partitie e:)
Werkte voor de rest prima maar nu heb ik maandag mijn Windows XP installatie geherinstalleerd.
Is ook goed verlopen maar ik krijg nu tijdens het opstarten de keuze tussen de OS'en niet meer.
Ik heb via google gezocht op:
Add os to boot.ini
Add media center to boot.ini
Voeg besturingssysteem aan boot.ini toe
Boot.ini editor
How to edit boot.ini
Hierdoor ben ik op verschillende forums en informatie paginas gekomen, Het is me niet gelukt er met deze informatie uit te komen.
Ik heb ook PE Builder geprobeerd maar geen succes.
Er bleek ook een bootcfg command in 'cmd' te zijn maar ook dit werkte niet.
Als ik bijvoorbeeld de syntax bootcfg /rebuild gebruik krijg ik een syntax error.
Graag jullie hulp bij mijn probleem.
Bedankt, alle suggesties zijn welkom.