-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
Cyber,
Zo'n kicke PC en dat dit probleem!
Bij mij is het soms effe de voeding uit en aanzetten, maar helaas heb ik geen oplossing!
Mzzl
Zo'n kicke PC en dat dit probleem!
Bij mij is het soms effe de voeding uit en aanzetten, maar helaas heb ik geen oplossing!
Mzzl
Tja, ik baal er ook flink van
Verwijderd
Klinkt als een mobo-probleem.
Het is IIG geen DOC onderwerp.
Post aub op de juiste plaats.
Het is IIG geen DOC onderwerp.
Post aub op de juiste plaats.
Ik had hem bewust bij overklokken en casemodden geplaatst, omdat ik denk dat het aan die potlood streepjes ligt op de L1 bruggetjes, zodat ik het kan OVERKLOKKEN.....
En waar zitten anders zoveel mensen die ook die streepjes hebben gezet, en dus mischien dezelfde ervaring hebben......
of ben ik nu gek
En waar zitten anders zoveel mensen die ook die streepjes hebben gezet, en dus mischien dezelfde ervaring hebben......
of ben ik nu gek
Verwijderd
Lange piep bij het opstarten kan erop duiden dat je MoBo je CPU fan niet detect, check eens of die aansluiting goed zit of probeer misschien eens een andere CPU fan, het kan zijn dat ie aan het overlijden is.
Verwijderd
Een lange piep bij het opstarten betekent dat je proc er niet goed in zit. Waarschijnlijk heb je je potloodstreepjes niet goed gezet. Kan ook zijn dat het aan je potlood ligt.
Gum die streepjes uit en probeer em gewoon eens op te starten...
Gum die streepjes uit en probeer em gewoon eens op te starten...
Verwijderd
Heb je al geprobeerd wat er geneurt als je hem niet overklokt ?
Het kan best zijn dattie iets te ver staat, en zich bij de eerste koud start een beetje verslikt.
Beetje als met je golf GTI starten bij -15 graden en meteen met plankgas wegrijden
Het kan best zijn dattie iets te ver staat, en zich bij de eerste koud start een beetje verslikt.
Beetje als met je golf GTI starten bij -15 graden en meteen met plankgas wegrijden
Ik heb hem ook al terug gezet op de standaard 900 Mhz en dat maakt geen verschil.
Ook heb ik een 300Watt voeding waar ik nooit problemen mee hebt gehad...........
Ook heb ik een 300Watt voeding waar ik nooit problemen mee hebt gehad...........
Verwijderd
Maak dit probleem elke dag mee (werk in computer-winkel)
9 van 10 keer dat mobo piept is geheugen of videokaart.
Druk videokaart aan. Laat een DIMM (of een paar SIMM's) in RAM-slot 1 zitten. Niet opgelost? Doe ze in slot 2. Nog niet opgelost? Probeer ander geheugen/andere videokaart. (Of bij PCI-videokaart, zet 'm in ander slot.)
9 van 10 keer dat mobo piept is geheugen of videokaart.
Druk videokaart aan. Laat een DIMM (of een paar SIMM's) in RAM-slot 1 zitten. Niet opgelost? Doe ze in slot 2. Nog niet opgelost? Probeer ander geheugen/andere videokaart. (Of bij PCI-videokaart, zet 'm in ander slot.)
Verwijderd
Ik heb die probleem ook gehad. Dat kwam door het geheugen. Ik heb er 2 verschillende modules ingestoken, maar met hetzelfde resultaat. nadat ik het na mijn pc-boer bracht, heeft hij er 64mb PC133 ingestoken en dat werkte dan wel weer. maar ik zie dat je een thuderbird hebt, dus is je geheugen al PC133. 'k zou eens PC150 proberen als je er aan kunt geraken. of het kan ook aan de CAS liggen.
Nee, geheugen is toppie scoort boven gemiddelt in Sandra...........
Maar ik heb inmiddels even mijn video kaart eruit gehad en de kontakten schoon gemaakt, en heb tot nog toe geen last gehad........dus laten we het beste hopen.
Maar ik heb inmiddels even mijn video kaart eruit gehad en de kontakten schoon gemaakt, en heb tot nog toe geen last gehad........dus laten we het beste hopen.
Iemand die ik ken heeft het zelfde probleem ook met abit kt7 zonder podloodstreepjes en dat komt omdat ie soms statisch is, hij blijft piepen tot hij de kast ff tegen de verwarming houd. Ik zal er maar mee oppassen want zijn mobo is nu net overleden.
Verwijderd
Hee, vandaar dat in sommige posts de suggestie voorkomt, een randaarde stopcontact te gebruiken.
Op die manier kan zich geen statische lading verzamelen.
Ahhah
weer wat geleerd
Op die manier kan zich geen statische lading verzamelen.
Ahhah
Pagina: 1