Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Hij wil een dvd die afgespeeld kan worden op de tv met een menu enzo erbij.. Dat gaat op jouw manier niet werkenBitage schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:28:
Als data DVD branden en de MP3's in mappen stoppen? Heeft iig altijd gewerkt op gewone CD's, zou niet weten waarom niet op DVD.
Om even ontopic te blijven, je hebt DVD authoring software nodig.. Ik zou alleen niet weten welke software jouw doel ondersteunt..
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Dus als er iemand is die weet welke software ik moet gebruiken, graag....
Volgens mij zijn het dan geen mp'3 meer (als het op een normale dvdspeler afgespeeld moet worden) en dan kan je er dus veel minder op kwijt.Pimmetje651 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:27:
bedankt voor de reacties, en idd zal er graag een menu bij willen maken/hebben.
Dus als er iemand is die weet welke software ik moet gebruiken, graag....
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
PC ==> neem een willekeurige MP3speler die je bevalt. CD-speler: not gonna happen. DVD/media-speler: daar zit een menu ingebouwd.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat je bijv een map (plaatje van album) kan klikken en zo kan verder selecteren enz
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Hmm, ik zou zelf niet weten welk programma dit doet..
Geen ervaring hiermee verder, maar ik neem aan dat de meeste goede DVD authoring pakketten toch sowieso wel een muziek-DVD kunnen maken?
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Ja, goed en simpel programma.MaikelG schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:36:
http://www.videohelp.com/tools/Audio_DVD_Creator is misschien een poging waard?
Geen ervaring hiermee verder, maar ik neem aan dat de meeste goede DVD authoring pakketten toch sowieso wel een muziek-DVD kunnen maken?
Je kan een hoofdmenu maken met een gekozen achtergrond en submappen (bijv een andere CD) en dan de cd hoes als achtergrond kiezen.
Je ziet de map naam, artiest en nummer in beeld.
Alles werkt zeer duidelijk, je kan er zo mee overweg.
De DVD is dan op iedere speler af te spelen, omdat gewoon een DVD video is.
Verwijderd
als je trial pakt kan je maar 99 nummers ( dacht ik zo even uit mijn hoofd )
en de full versie kan je alles !!!...
tus ik wens je succses...
programma doet exact wat ik wil !
[ Voor 32% gewijzigd door Pimmetje651 op 08-02-2008 20:19 ]