[photoshop] gezocht.. een photoshopper die dit wil doen

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
hallo,
omdat ik een website voor studenten moet maken en ik helemaal niet met photoshop kan omgaan wou ik jullie vragen of jullie wat leuks willen doen met het volgende plaatje. Het moet een soort header image worden voor een website en ik zat zelf te denken aan iets 3d's.. Hopelijk wil een van jullie tweakers dit even voor mij doen.. het hoeft niet perfect maar het moet even wat mooier worden als jullie begrijpen wat ik bedoel. ;)
Hier het plaatje:
snip
alvast hartelijk dank,

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 31-01-2008 21:15 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hey, er is vast iemand die het wil doen, maar als je Graphics Policy had gelezen had je gezien dat dat hier op GoT niet gedaan wordt ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Debian23
  • Niet online
ok.. mijn excuses hiervoor ik had die policy niet doorgelezen

mijn excuses hiervoor

wel zou ik het fijn vinden als iemand het wil doen.. waar zou ik dit anders kunnen vragen?(A)

[ Voor 36% gewijzigd door Debian23 op 31-01-2008 20:55 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien ergens op een ander forum of een kameraad of kennis die zich ermee bezig houdt..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Debian23
  • Niet online
nou harstikke bedankt GGS_206 ik zal voortaan eerst de policy doorlezen voor ik weer een topic post die niet mag;) ik zal een ander forum zoeken met deze vraag...

wat mij betreft kan deze dus wel weg.. tenzij iemand zich nog wil aanbieden of iets dergelijks

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk dat er genoeg is gezegd ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.