Toon posts:

Alle netwerkadapters (Code 31)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem en krijg het niet opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://www.goonie-k.com/web/media/Code.jpg

Mijn laptop maakt geen verbinding meer met internet. Alle netwerkadapters laten een uitroeptekentje zien (zoals je op het plaatje ziet).
Ik kan de stuurprogrammas niet opnieuw installeren en ook niet uninstalleren (zodat hij bij het opstarten alles weer installeert).

Ik heb gekeken of het misschien een trojan was maar hij kon zo niks vinden. Weet iemand hoe ik dit oplos??

Verwijderd

Spit eerst eens je eventlog door om te kijken of daar eventuele aanwijzingen instaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al flink aan het zoeken.

heb een aantal fouten ontdekt:

Toepassing:

- Kan RAS-Beheer niet starten omdat NDISWAN niet kan worden geopend

- Kan geen handmatige peer als tijdbron instellen vanwege een DNS-omzettingsfout op 'time.windows.com,0x9', over 15 minuten wordt een nieuwe poging gedaan. Het interval voor alle volgende pogingen wordt verdubbeld. De fout is: Host is onbekend. (0x80072AF9)

Systeem:

- WLAN Autoconfig-service is gestopt.

- De structuur van het bestandssysteem is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume System.

- Servicebesturingsbeheer heeft na het onverwachte afsluiten van de Windows Management Instrumentation-service geprobeerd een herstelactie (Service opnieuw starten) uit te voeren, maar deze actie is met de volgende fout mislukt:
De service is al gestart.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:18

strandbal

Was het maar zo'n feest.

- De structuur van het bestandssysteem is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume System.
chkdsk uitvoeren, mocht dat niet helpen een repair install. Mogelijk is je harddisk niet fit, falen er services, en krijg je dit.

Hier stond een dode link.

• redfox314
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-03 10:17
chkdsk /F is het commando dat je dient uit te voeren en vervolgens heropstarten.

veel harddisk fabrikanten leveren ook diagnostic tools voor je harddisk. Kijk wel uit wat je doet daarmee want je kan ze ook volledig wissen met die dingen.(Als in low level format...)

Als je dan toch bezig bent kijk ineens je RAM na. Defect RAM geeft een hoop bizarre fouten incluus dit. Gebruik hiervoor memtest86+.

veel succes.