Ik heb een Windows 2003 SBS met Exchange draaien. Op deze server staat de POP connector ingesteld om e-mails van een pop-box van planet op te halen.
De logging mode staat op maximaal. Ik zie dat er een mailtje wordt opgehaald, maar die komt niet in de users inbox. Dit sinds gisteravond en daarvoor zijn er wel e-mails binnen gekomen.
Windows 2003 SBS is volledig geupdate en exchange is versie 6.5 (Build 7226.6: Service Pack1)
Foutmelding in de event viewer:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: MSExchangeDSAccess
Categorie van gebeurtenis: Topology
Gebeurtenis-id 2104
Datum: 31-1-2008
Tijd: 18:08:16
Gebruiker: n.v.t.
Computer: MAILSERVER
Beschrijving:
Process STORE.EXE (PID=2968). All the DS Servers in domain are not responding.
For more information, click http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
Opzich zo 1 2 3 niet het idee dat dit bij het huidige probleem hoort.
Ik kan wel inloggen op de webmail en Microsoft Outlook maakt ook prima verbinding met Exchange, alleen de e-mails komen niet in de postvak in terecht van die gebruiker.
Iemand misschien de tijd en zin om mij even te helpen met dit wat dringend probleem?
Zie nu dat bij de 3 gebruikers die gebruik maken van Exchange bij 2 van de 3 wel mijn test mailtje's binnen komen, maar bij die ene persoon niet
De logging mode staat op maximaal. Ik zie dat er een mailtje wordt opgehaald, maar die komt niet in de users inbox. Dit sinds gisteravond en daarvoor zijn er wel e-mails binnen gekomen.
Windows 2003 SBS is volledig geupdate en exchange is versie 6.5 (Build 7226.6: Service Pack1)
Foutmelding in de event viewer:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: MSExchangeDSAccess
Categorie van gebeurtenis: Topology
Gebeurtenis-id 2104
Datum: 31-1-2008
Tijd: 18:08:16
Gebruiker: n.v.t.
Computer: MAILSERVER
Beschrijving:
Process STORE.EXE (PID=2968). All the DS Servers in domain are not responding.
For more information, click http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.
Opzich zo 1 2 3 niet het idee dat dit bij het huidige probleem hoort.
Ik kan wel inloggen op de webmail en Microsoft Outlook maakt ook prima verbinding met Exchange, alleen de e-mails komen niet in de postvak in terecht van die gebruiker.
Iemand misschien de tijd en zin om mij even te helpen met dit wat dringend probleem?
Zie nu dat bij de 3 gebruikers die gebruik maken van Exchange bij 2 van de 3 wel mijn test mailtje's binnen komen, maar bij die ene persoon niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 18:36 ]