Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

resfresh werkt na verloop van tijd niet meer in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:38
Dan helpt alleen nog de browser sluiten en openen. Dit merk ik sinds paar weken. Ongetwijfeld zal de fout bij mij liggen, maar ik weet niet waar. Als de refresh in GoT niet meer werkt, werkt naar Tweakers gaan of ergens anders heen nog wel prima.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03

crisp

Devver

Pixelated

Wat bedoel je met 'refresh'? Een automatische refresh? Gebruik je daar een extensie voor oid?

Intentionally left blank

• Sjah
ik doel op de refreshbutton klikken, reloaden dus, kijken of er nieuwe posts zijn in mijn favorieten. Geen extensie oid.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Refresh button in Firefox? En je hebt het probleem alleen op GoT of refresh je hier gemiddeld meer dan op een andere pagina?

Ik zou beginnen met al je extensies uit te schakelen (Firefox in safe-mode starten) of een nieuw profiel aanmaken om te kijken of het aan je profiel of bestaande extensies of je FF installatie ligt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Sjah
ik heb het probleem alleen op GoT, maar ik moet toegeven dat ik vooral op got refresh... :X

Het zal idd wel aan mijn install liggen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens mij is het niet zo eenvoudig om vanuit een html pagina een knop in de interface van firefox te slopen, dus we houden het inderdaad maar op een fout in jouw computer, probeer eens een nieuw profiel aan te maken voor firefox, misschien lost dat het probleem op.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.