Maxtor 3200 400 gb, start niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Dunc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-02 14:57
(jarig!)
Goedemiddag,

Mijn paar maanden oude externe HDD, die voorheen prima werkte is niet meer via windows (xp)sp2 'te openen'. Alles werkt (groen) lichtje brand van de HDD, als ik hem via usb 2 in plug, zie je ook dat het door de comp wordt herkend. Maar, waar hij vroeger dan meteen was te openen, kan dat nu niet meer. En als ik in apparaat beheer kijk zie je ook dat het 'niet correct werkt'. Met de foutmelding 'Dit apparaat start niet. (Code 10)' . Ik heb hem al op 4 computers aangesloten, opnieuw geïstaleerd maar niks werkt.
Ik heb alles al door genomen OM FAQ / Beleid en oude post gelezen. En ik wil hem ook nog wel open maken en in de comptuer zetten (maar dan vervalt garantie), zodat ik nog al mijn gegevens kan redden.
Nu weet ik wel bijna zeker dat ik gewoon terug naar de winkel zou moeten en aanspraak moet gaan maken op mijn garantie. Maar, misschien is er nog hoop?

Op hoop van zege :P
Duncan.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Hoor je de HD wel opstarten?

This footer is intentionally left blank

• Dunc
(jarig!)
Jawel, maar ik moet zeggen dat het minder hard draait, dan toen hij werkte

• Dunc
(jarig!)
Kan het nog zijn dat er iets software matig binnen de externe HDD niet werkt? Of is een externe HDD alleen maar hardware en de software op de comptuer?