Welke tweaker gebruikt Outlook?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 947 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Mijn Pine werkt sneller als outlook !!!!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Outlook Express!
Waarom zou je iets anders doen? Omdat er iets anders is?
Dat is een beetje rare reden...
Al die andere progs slurpen toch alleen maar de ruimte op mijn kleine 8-) 20 GB HDD op...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Jup... ook Outlook Express. Heb hiermee usenet, 5 pop accounts en 1 hotmail account onder beheer. Alles in 1 dus... waarom zou ik in hemelsnaam een ander proggie moeten gebruiken? Omdat er toevallig "Microsoft" op staat? Werkt goed hier :)

Enige nadeel van Outlook Express is dat je zelf onder het bericht moet quoten, en dattie ie dat niet zelf voor je doet.... Maar daar kom ik wel overheen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 20:54 schreef Prozzie het volgende:
Ook outlook hier.
Gewoon lui, geen zin wat anders te installen en et werkt.
Hier ook...

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 14:27
No outlook hiero. Volledig eens met Moartn. En hotmail als email-adres? Ik snap niet dat iedereen zijn lot volledig in handen van MS legt! hotmail is toch allen goed als junk-adres?

Verwijderd

Outlook Express 5.0 . Me ne goeie firewall en virusscanner niks aan de hand .

Verwijderd

Niet Dus...

Thuis Eudora.
Werk Lotus notes.

>:)

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 14:07
The Bat!

Het beste email programma voor de tweaker.
wwww.ritlabs.com

ciao

Coïtus ergo sum

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04-2025

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

outlook hier... werkt lekker snel op mijn lappei:)

express wel te verstaan8-)

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

• Garibaldi
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Op maandag 19 februari 2001 20:59 schreef natas het volgende:
Niet Dus...

Thuis Eudora.
Werk Lotus notes.

>:)
Exact hetzelfde! LN versie 5.05 en Eudora 5.02 welteverstaan...

Verwijderd

Outlook2000, vooral omdat dit heerlijk samenwerkt met m'n palmpilot en ms-project.

Verwijderd

Eudora 5.0.2 :):7
Alleen jammer dat de voice plug-in niet werkt, is dit een bekend probleem :?

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
outlook 5 want als ik nu iets anders zou installeren zou m'n pa d'r HELEMAAL niets meer van snappen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ikzelf zoek een alternatief voor mijn hotmail, maar outlook is tot voor zover ik weet de enige.

weet iemand anders meer?

• X1pheR
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik gebruik gewoon Outlook Express 5.1
Vanaf het begin gebruikt en zal het gebruiken omdat je er zowieso gewend aan bent geraakt en iets anders moet erg wennen. Verder natuurlijk omdat het gewoon snel en simpel is, altans vind ik...

Ff terzijde...
Weet iemand een leuk e-mail adres voor m'n vriendin waarbij je een POP3 account krijgt? Ze heeft nu gewoon een hotmail account maar die is crap onder Outlook... Dus iemand :?

Out of order...

• sebas
  • Laatst online: 16-12-2025
Thuis gebruik ik Outlook express, vind het ook wel fijn werken. Niet alle MS producten zijn imho namelijk kut. Als je je een virus vangt is dat mooi je eigen schuld.

Als ik niet thuis ben gebruik ik het liefste Pine, laat de minste sporen achter op de PC waar je zit en gaat retesnel, nix instellen e.d..

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

Ik gebruik Outlook 2000 want heb een palmtoppie en dan is het verdomde makkelijk.. en zoiezo de integratie met word is ook niet verkeerd. Oke.. het is microsoft maar als het goed werkt why not???

:P

Verwijderd

Ook een Outlook 2000 gebruiker. Gebruik het op m'n werk en thuis... is gewoon lekker makkelijk....

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Outlook 2000 hier.. gebruik "outlook" since MS Exchange Client versie erhm pffrt.. Win95 Beta ofzo? :)

Tis gewoon makkelijk, overzichtelijk en beheersbaar. Zeker die ruleswizard is bijzonder makkelijk.. Maar als iemand iets beters weet? Ik vind Eudora echt niet lekker werken.. en Netscape Mail is al helemaal om te janken. :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Defectiv
  • Laatst online: 04-09-2012
Thuis, outlook express, zit er toch al op, en als je rustig ermee omgaat (geen attachments openen) is er niks verkeerd mee.

Op werk Outlook, omdat iedereen daar mee werkt, en is dus handig om via telefoon iets uit te leggen, als je het zelf ook voor je hebt.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 20:35 schreef Moartn het volgende:.....
Waarom dit hele verhaal nu? Ik vind Outlook echt het meest brakke en onveilige programma dat Micro$oft gemaakt heeft... Ik ben hoe andere mensen hierover denken en hoeveel het ook echt gebruiken...

Dit hele verhaal natuurlijk naar aanleiding van het zoveelste Outlook-virus dat deze week weer voor miljoenen schade aanricht... :(
Ben ik het helemaal mee eens. Sinds het prille begin (uhh '94 of zo..) gebruik ik al Eudora. Van outlook wordt ik knetter..:P

Nou jah, dat was ik al. Eudora heeft voor mij het voordeel dat het transparanter is, je kunt het gewoon als geheel even zippen en weer terugzetten, op een andere computer zetten.

En zeer belangrijk, inderdaad geen angst voor office macro virussen. Ik ga zelfs zover dat ik probeer te zorgen dat dat suffe Outlook helemaal niet eens opgestart kan worden.....

Inmiddels dus al 7 jaar happy met Eudora *D

Verwijderd

Eudora is voor mij het makkelijkste programma. Ik krijg zoveel mail binnen dat de filterfunctie dan wel heel erg makkelijk is.

Verder heb ik eigenlijk geen probs met beide proggies, misschien als ik ooit een pda ofzo zou hebben moet ik wel overstappen op outlook. Zolang het niet nodig is hou ik het op Eudora. En ik draai win2k.

Verwijderd

Ik gebruik al jaren Forte Agent.
De directoy van Agent kan je overal neerzetten en vandaaruit de exe opstarten.
Geen registry verwijzingen, maar alle dingen in een ini file.
Werkt onder W95/W98/NT/2K
Simpeler kan het niet

Verwijderd

Eudora natuurlijk !!

en op mn werk outlook :(

Verwijderd

hmmmm, ik gebruik gewoon Hotmail via MSN Messenger

• En1
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

* En1 gebruikt Outlook 2000 en vind ut wel fijn werken ..

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

IEDEREEN op mij netwerk gebruikt Eudora 5..... Redenen het werkt goed en is niet bang voor vbs scriptjes... makkelijke Contactpersonen lijst.... geen microsoft.... werkt via netshares direct op iedere PC.... Historisch oogpunt.... enz....

• Dr.Dokter
  • Laatst online: 30-07 11:20
Ik gebruik nu Outlook Express 5.5 als mailprogramma en Outlook 2000 als agenda en reminder. Mail in outlook beviel me niet zo goed als in express.

Weet iemand een leuk alternatief voor outlook2000 als agenda?

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

outlook express! :) rulez!!

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• Molybdenum
  • Laatst online: 17-09 11:03
Outlook. Dus niet Express.
Ik gebruik Outlook in combinatie met mijn Rex6000.

(PDA)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 17:04
Outlook + Palm 100m (ik weet het >:))

edit:
Typo

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Hugo
  • Laatst online: 18:07
Outlook XP.. en waarom outlook? Waarom niet.. vindt het makkelijker om bij iets te blijven dat ik al ken.. PMail heb ik een tijdje gebruikt en Eudora ook (lees 1 tot 2 weken) maar dat vond ik gewoon niet fijn werken..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Een combinatie van outlook en outlook expres.
.

Verwijderd

Eudora en Lotus Notes en Outlook 2000

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Netscape Messenger v4.75 voor mun primaire ISP emailaccount

Outlook Express v5 voor mun hotmail account. ( veel handiger dan heel die crap van hotmail.com )

En van die virussen voor OE betreft. Gewoon geen verdachte attachments openen of een Virushield gaan draaien.

C:\>_

• metaal
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01-2025
Tja, gewoon outlook... ennuh die virussen, gewoon alle emailtjes die binnenkomen laten vallen onder "Restricted Sites" en daar active scripting d'r uit knikkeren. Nergens last meer van *D

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:16

bloody

0.000 KB!!

* bloody gebruikt ook outlook.
tja, daar kun je niet omheen als er een exchange server op het werk staat... :P

nope

Verwijderd

Iederen, geen Outlook 2000 gebruiken als je een zware user bent, als je meer dan +1000-2000 emails hebt dan crashed die en dan doet hij het niet meer. Ik heb dat al een paar keer gehad dus nu gebruik ik maar outlook expres.... :'(

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Foutje, er ging iets mis

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Ik gebruik altijd Hotmail en Outlook Express gaat ZO retetraag met Hotmail, dus ik klik altijd gewoon bij Messenger op mijn mailbox. Goed zat. Outlook vind ik wel meevallen, maar Outlook EXPRESS vind ik echt bikkeltjes. Kei erg simpel, zelfs mijn MA kan het! En dat zegt wel heel veel.

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Hier nog eentje voor de lijst van Outlook Express.
Makkelijk no-nonsense-niks-aan-de-hand-mailprogramma.

Al die poespas van al die andere progs die ik toch nooit gebruik...

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Verwijderd

Pegasus Mail....

• docftp
  • Niet online
Thuis:
Outlook 2002
Werk:
Outlook 2000

En waarom niet , ik vindt het lekker werken en op werk moet ik wel eens een form maken en met Express ga dat gewoon niet.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Outlook Express 6 gebruik ik.

• sharkzor
  • Laatst online: 17-09 07:56
ouwe koe }:O

outlook express draait hier ook wel goed. start lekker snel n zo, en het zal me verder een worst wezen dat het van M$ is.

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 08:47 schreef Dr.Dokter het volgende:
Ik gebruik nu Outlook Express 5.5 als mailprogramma en Outlook 2000 als agenda en reminder. Mail in outlook beviel me niet zo goed als in express.

Weet iemand een leuk alternatief voor outlook2000 als agenda?
waarom schop je eigenlijk dit oude topic omhoog? :?

Verwijderd

Outlook is voor mietjes die denken dat het handig is. Eudora is the best en heeft geen monopolie positie

Verwijderd

Werk: Netscape Messenger 4.78
Thuis: Calypso 3.30 (Freeware)

In beide uiteraard HTML disabled ;)

Outlook heb ik persoonlijk nog nooit gebruikt, en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen. Niet omdat ik het een slecht programma vind of zo, maar omdat ik geen zin heb om over te stappen als wat ik nu heb naar m'n zin werkt...

Verwijderd

/me gebruikt in Windows Netscape Messenger en Outlook Express. Ik gebruik Outlook 2k alleen voor het synchroniseren van m'n PDA :D. In Linux uiteraard Messenger,

Verwijderd

kijk prophet, dat is een goeie reden om geen outlook te gebruiken.
ik zou ook niet overstappen op een ander programma terwijl ik al jaren goed werk met outlook, maar wat hades666 zegt slaat natuurlijk nergens op.
Op dinsdag 04 september 2001 09:42 schreef hades666 het volgende:
Outlook is voor mietjes die denken dat het handig is. Eudora is the best en heeft geen monopolie positie
dit is echt een stelling uit de mond van iemand met het IQ van een visstick

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 15:51

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

ik gebruik eudora pro al, gebruik eudora al sinds 1996 en werkt prima naar mijn zin. Eigen instellingen, makkelijk te backuppen, goede filters, lekkere interface, goede MAPI, en goede beveiliging, bugs zijn zo gefixed als ze eens voorkomen.

En de makers hebben HUMOR.
altijd handig is de BLAHBLAH knop B-)

een schoner internet begint bij jezelf

• Hazel6
  • Laatst online: 01-07-2025

Hazel6

Was het maar mijn vader

Ik gebruik gewoon lekker Outlook Express. Geef me een goede reden om een ander programma te gebruiken ??

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:43

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Eudora rules !!!

If it bleeds, it can be killed!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 11:40
Outlook, Omdat ie met mijn Palm werkt.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Outlook 6, Werkt lekker snel en ik ben slim genoeg om niet als een bezetene attachments te openen. Waarom extra HD vulling downen als ik hiermee ook al lekker tevreden ben?

Verwijderd

ik outlook XP .. just my E0.044

Verwijderd

Ik gebruik Incredimail, ook een lekker proggy :) .

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb outlook express

ik ga voor de GEIN even eudora DL-en.

lang topic trouwens

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
ROFL heb ik het gedownload, staat er geen extensie achter het bestand hhaha

Verwijderd

ik gebruik ook outlook, gewoon omdat ik te lui ben een ander mailprogramma te installeren voor 2 mailtjes per week.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 21:42
In Linux gebruikt ik evolution (daarvoor spruce en kmail) en in windows ben ik begonnen met netscape mail en later ben ik pegasus gaan gebruiken, daarnaast gebruik ik eudora om mn mail te syncen met mn palm (in windows)

Outlook heb ik wel eens opgestart, maar om nu een buggy programma te gaan gebruiken omdat het toevallig wordt meegeleverd vind ik een beetje onzinnig

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Outlook heb ik wel eens opgestart, maar om nu een buggy programma te gaan gebruiken omdat het toevallig wordt meegeleverd vind ik een beetje onzinnig
outlook wordt niet meegeleverd, je bent in de war met outlook express.

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Outlook Express, waarom niet ? :)

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Ik gebruik al vanaf outlook al, vanaf office 97.
Ik vind het gewoon een ideaal programma, dusss!!

Verwijderd

yup me too
outlook kan alles wat ik wil dat een email programma kan.
en het programma heeft mij nog nooit 1 probleempje veroorzaakt.
toppie dus *D

• grep
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Netscape Messenger in use here...

• CrazyA
  • Laatst online: 06-09 10:55
/me A gebruikt gewoon Outlook Express 5. Geen gezeik, werkt altijd. Niks extra's installeren en ik ben zelf slim genoeg om niet alle attachments te openen (oja, en m'n vriendin is ook al goed afgericht >:) :P )

Verwijderd

Ik gebruik Outlook 2000, heeft goede backupmogelijkheden. Overigens gebruik ik het op het op het werk ook. Waarom zou je met 2 verschillende programma's werken als het ene goed is?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:51
ik gebruik gewoon Outlook express 6.0 :)

werkt prima voor mij :)

en attachments open ik alleen als er Duidelijk bijstaat wat het is enz.

Zomaar een attachment openen doe ik nooit.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Outlook Express 6.0 Final, works good :P

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 19:02
Eudora 4.2
Ik wil nog een keer aan "The Bat!" beginnen, maar dit bevalt gewoon goed. Hele programm + instellingen + mailtjes zelf in één en dezelfde directory, op een andere partitie dan windows....

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ik gebruik Outlook 2002, waarom overstappen als dit goed werkt :)

• Fatamorgana
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik gebruik Eudora al vanaf het begin, en het werkt voor mij perfect. Je kunt Eudora zo van 1 PC op de andere zetten en runnen en alles werkt dan ook nog!!!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

ik gebruik outlook 2000 puur en alleen om dat dat voor mij de enige mogelijkheid is om mijn IPaq pocket pc te synchroniseren met mijn pc.....
persoonlijk vind ik express veel lekkerder werken, dat is denk is ook gelijk de reden waarom niet veel mensen van die exotische (lees niet bij windhoos geleverde) programma's gebruiken: "gemak dient de mensch"

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• jep
  • Laatst online: 21-09 14:48

jep

Deze Fulltime linux man gebruikt (naast webmail) fulltime outlook (Express, dat wel). Dirty, maar lekker snel, simpel en compatible. Elke keer als ik overstap kom ik terug bij OE omdat 't gewoon handig is. :)

Verwijderd

Baf schreef op 15 February 2001 @ 23:07:
Er kan er maar één de beste zijn en dat is echt heus waar serieus niet gelogen: The Bat!

www.ritlabs.com/the_bat
Indeed! 100% mee eens...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 September 2001 @ 10:53:
Ik gebruik Incredimail, ook een lekker proggy :) .
hahahaha, echt een wereld progamma zeg 8)7 , al die smileys en icoontjes :7

maargoed, ik vind outlook express (elke versie) gewoon een boutprogramma. :r
maar outlook XP (2002) vind ik dan wel weer relaxt werken, dat gebruik ik dan ook zolang het er is. (Daarvoor outlook 2000).

Ik weet niet of dit ook in outlook express zit (volgens mij niet) maar bij outlook 2002 kan jeje pst file ergens anders laten opslaan, op een netwerkschijf bijvoorbeeld, dan ben je niet je mail kwijt als je een format gedaan hebt ofzo. (ervaring :O )

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:03
Wel lekker oud topic ...

maar ik gebruik zelf geen outlook teveel toeters en bellen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

te veel bugs, nee dus...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Tiberium schreef op 02 April 2003 @ 17:49:
ik gebruik outlook 2000 puur en alleen om dat dat voor mij de enige mogelijkheid is om mijn IPaq pocket pc te synchroniseren met mijn pc.....
persoonlijk vind ik express veel lekkerder werken, dat is denk is ook gelijk de reden waarom niet veel mensen van die exotische (lees niet bij windhoos geleverde) programma's gebruiken: "gemak dient de mensch"
Zou je voortaan alsjeblieft eerste even naar de datum willen kijken? Dit is een redelijk oud topic, en jouw kick was niet echt nuttig. Je krijgt toch een redelijk duidelijk bericht:
"Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud! Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/alert.gif"
Wat snapte je hier niet aan :?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.