Waarom zou je iets anders doen? Omdat er iets anders is?
Dat is een beetje rare reden...
Al die andere progs slurpen toch alleen maar de ruimte op mijn kleine
Enige nadeel van Outlook Express is dat je zelf onder het bericht moet quoten, en dattie ie dat niet zelf voor je doet.... Maar daar kom ik wel overheen
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Hier ook...Op donderdag 15 februari 2001 20:54 schreef Prozzie het volgende:
Ook outlook hier.
Gewoon lui, geen zin wat anders te installen en et werkt.
Het beste email programma voor de tweaker.
wwww.ritlabs.com
ciao
Coïtus ergo sum
express wel te verstaan8-)
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Exact hetzelfde! LN versie 5.05 en Eudora 5.02 welteverstaan...Op maandag 19 februari 2001 20:59 schreef natas het volgende:
Niet Dus...
Thuis Eudora.
Werk Lotus notes.
Verwijderd
Alleen jammer dat de voice plug-in niet werkt, is dit een bekend probleem
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
weet iemand anders meer?
Vanaf het begin gebruikt en zal het gebruiken omdat je er zowieso gewend aan bent geraakt en iets anders moet erg wennen. Verder natuurlijk omdat het gewoon snel en simpel is, altans vind ik...
Ff terzijde...
Weet iemand een leuk e-mail adres voor m'n vriendin waarbij je een POP3 account krijgt? Ze heeft nu gewoon een hotmail account maar die is crap onder Outlook... Dus iemand
Out of order...
Als ik niet thuis ben gebruik ik het liefste Pine, laat de minste sporen achter op de PC waar je zit en gaat retesnel, nix instellen e.d..
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
Verwijderd
Tis gewoon makkelijk, overzichtelijk en beheersbaar. Zeker die ruleswizard is bijzonder makkelijk.. Maar als iemand iets beters weet? Ik vind Eudora echt niet lekker werken.. en Netscape Mail is al helemaal om te janken.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Op werk Outlook, omdat iedereen daar mee werkt, en is dus handig om via telefoon iets uit te leggen, als je het zelf ook voor je hebt.
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens. Sinds het prille begin (uhh '94 of zo..) gebruik ik al Eudora. Van outlook wordt ik knetter..:POp donderdag 15 februari 2001 20:35 schreef Moartn het volgende:.....
Waarom dit hele verhaal nu? Ik vind Outlook echt het meest brakke en onveilige programma dat Micro$oft gemaakt heeft... Ik ben hoe andere mensen hierover denken en hoeveel het ook echt gebruiken...
Dit hele verhaal natuurlijk naar aanleiding van het zoveelste Outlook-virus dat deze week weer voor miljoenen schade aanricht...
Nou jah, dat was ik al. Eudora heeft voor mij het voordeel dat het transparanter is, je kunt het gewoon als geheel even zippen en weer terugzetten, op een andere computer zetten.
En zeer belangrijk, inderdaad geen angst voor office macro virussen. Ik ga zelfs zover dat ik probeer te zorgen dat dat suffe Outlook helemaal niet eens opgestart kan worden.....
Inmiddels dus al 7 jaar happy met Eudora
Verwijderd
Verder heb ik eigenlijk geen probs met beide proggies, misschien als ik ooit een pda ofzo zou hebben moet ik wel overstappen op outlook. Zolang het niet nodig is hou ik het op Eudora. En ik draai win2k.
Verwijderd
De directoy van Agent kan je overal neerzetten en vandaaruit de exe opstarten.
Geen registry verwijzingen, maar alle dingen in een ini file.
Werkt onder W95/W98/NT/2K
Simpeler kan het niet
Verwijderd
Weet iemand een leuk alternatief voor outlook2000 als agenda?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik gebruik Outlook in combinatie met mijn Rex6000.
(PDA)
Typo
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Outlook Express v5 voor mun hotmail account. ( veel handiger dan heel die crap van hotmail.com )
En van die virussen voor OE betreft. Gewoon geen verdachte attachments openen of een Virushield gaan draaien.
C:\>_
tja, daar kun je niet omheen als er een exchange server op het werk staat...
nope
Verwijderd
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Makkelijk no-nonsense-niks-aan-de-hand-mailprogramma.
Al die poespas van al die andere progs die ik toch nooit gebruik...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Outlook 2002
Werk:
Outlook 2000
En waarom niet , ik vindt het lekker werken en op werk moet ik wel eens een form maken en met Express ga dat gewoon niet.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
outlook express draait hier ook wel goed. start lekker snel n zo, en het zal me verder een worst wezen dat het van M$ is.
Verwijderd
waarom schop je eigenlijk dit oude topic omhoog?Op dinsdag 04 september 2001 08:47 schreef Dr.Dokter het volgende:
Ik gebruik nu Outlook Express 5.5 als mailprogramma en Outlook 2000 als agenda en reminder. Mail in outlook beviel me niet zo goed als in express.
Weet iemand een leuk alternatief voor outlook2000 als agenda?
Verwijderd
Verwijderd
Thuis: Calypso 3.30 (Freeware)
In beide uiteraard HTML disabled
Outlook heb ik persoonlijk nog nooit gebruikt, en ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen. Niet omdat ik het een slecht programma vind of zo, maar omdat ik geen zin heb om over te stappen als wat ik nu heb naar m'n zin werkt...
Verwijderd
Verwijderd
ik zou ook niet overstappen op een ander programma terwijl ik al jaren goed werk met outlook, maar wat hades666 zegt slaat natuurlijk nergens op.
dit is echt een stelling uit de mond van iemand met het IQ van een visstickOp dinsdag 04 september 2001 09:42 schreef hades666 het volgende:
Outlook is voor mietjes die denken dat het handig is. Eudora is the best en heeft geen monopolie positie
En de makers hebben HUMOR.
altijd handig is de BLAHBLAH knop
een schoner internet begint bij jezelf
If it bleeds, it can be killed!
ik ga voor de GEIN even eudora DL-en.
lang topic trouwens
Verwijderd
Outlook heb ik wel eens opgestart, maar om nu een buggy programma te gaan gebruiken omdat het toevallig wordt meegeleverd vind ik een beetje onzinnig
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
outlook wordt niet meegeleverd, je bent in de war met outlook express.Outlook heb ik wel eens opgestart, maar om nu een buggy programma te gaan gebruiken omdat het toevallig wordt meegeleverd vind ik een beetje onzinnig
Verwijderd
Ik vind het gewoon een ideaal programma, dusss!!
Verwijderd
outlook kan alles wat ik wil dat een email programma kan.
en het programma heeft mij nog nooit 1 probleempje veroorzaakt.
toppie dus
Verwijderd
werkt prima voor mij
en attachments open ik alleen als er Duidelijk bijstaat wat het is enz.
Zomaar een attachment openen doe ik nooit.
Ik wil nog een keer aan "The Bat!" beginnen, maar dit bevalt gewoon goed. Hele programm + instellingen + mailtjes zelf in één en dezelfde directory, op een andere partitie dan windows....
ach...in een volgend leven lach je er om!
persoonlijk vind ik express veel lekkerder werken, dat is denk is ook gelijk de reden waarom niet veel mensen van die exotische (lees niet bij windhoos geleverde) programma's gebruiken: "gemak dient de mensch"
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Indeed! 100% mee eens...Baf schreef op 15 February 2001 @ 23:07:
Er kan er maar één de beste zijn en dat is echt heus waar serieus niet gelogen: The Bat!
www.ritlabs.com/the_bat
Verwijderd
hahahaha, echt een wereld progamma zeg
maargoed, ik vind outlook express (elke versie) gewoon een boutprogramma.
maar outlook XP (2002) vind ik dan wel weer relaxt werken, dat gebruik ik dan ook zolang het er is. (Daarvoor outlook 2000).
Ik weet niet of dit ook in outlook express zit (volgens mij niet) maar bij outlook 2002 kan jeje pst file ergens anders laten opslaan, op een netwerkschijf bijvoorbeeld, dan ben je niet je mail kwijt als je een format gedaan hebt ofzo. (ervaring
maar ik gebruik zelf geen outlook teveel toeters en bellen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Zou je voortaan alsjeblieft eerste even naar de datum willen kijken? Dit is een redelijk oud topic, en jouw kick was niet echt nuttig. Je krijgt toch een redelijk duidelijk bericht:Tiberium schreef op 02 April 2003 @ 17:49:
ik gebruik outlook 2000 puur en alleen om dat dat voor mij de enige mogelijkheid is om mijn IPaq pocket pc te synchroniseren met mijn pc.....
persoonlijk vind ik express veel lekkerder werken, dat is denk is ook gelijk de reden waarom niet veel mensen van die exotische (lees niet bij windhoos geleverde) programma's gebruiken: "gemak dient de mensch"
"
Wat snapte je hier niet aan
Dit topic is gesloten.
![]()