Bij bepaalde resolutie gaat het beeld op zwart/uit

Pagina: 1
Acties:

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022
Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe pc gekocht en het werkt allemaal goed. Ik heb alleen 1 probleem, als ik mijn resolutie op 1680x1050 zet of 1440x900 en misschien nog wel meer resoluties (verder niet alle resoluties getest) gaat mijn beeld op zwart en valt het vervolgens zelf helemaal uit. Ik moet dan de pc uit doen en de voedingskabel opnieuw in mijn beeldscherm stoppen om het beeldscherm weer aan te krijgen. De resolutie 1920x1080 doet het wel maar kan niet verder dan 50 hertz. ook de resolutie 800x600 doet het gewoon.

Ik heb een HP W2207h beeldscherm
een club 3d HD3870 overclocked (zo gekocht) videokaart
8400 duo core processor
P5e Asus Moederboard.
4 gig crosair 6400 cl5 geheugen

Ik heb hier gekeken op tweakers voor een oplossing maar kan die nergens vinden. Ik heb de ati catalyst drivers al geinstalleerd en directx ook. ik heb zelfs de software van hp voor het beeldscherm geinstalleerd. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Ik heb het beeldscherm via de HDMI kabel aangesloten. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik gewoon alle resoluties kan draaien?

Groeten,

Johannes

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022
O ja, op mijn oude systeem deed deze resoluties het wel. dat was met een ati 9700 pro kaartje.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:32
Wat heb je zelf al geprobeerd ?

Drivers te update ?
Kijken of je wel je 22inch beeldscherm op DVI heb aangesloten of VGA kan je met 2 verschillende kabels testen

Even wat meer initiatief aub :)