Wellicht is de topictitel niet helemaal handig. Wat is nl. het probleem: Als ik in de Windows Verkenner willekeurig bestanden ga selecteren door de CTRL vast te houden en een zooi bestanden aan te klikken, dan worden op een gegeven moment die bestanden gekopieerd. Ik kan er maar niet achter komen wat ik nu procies fout doe. Omdat de kopieën allemaal beginnen met "kopie van..." zijn ze uiteindelijk simpel te verwijderen, maar lastig is het wel.
Ik heb dit probleem bij een aantal mensen in mijn omgeving voorgelegd en die herkenden het allemaal. Als ik zoek op tweakers kan ik er echter niets over vinden (of ik gebruik de verkeerde termen), maar gezien mijn navraag in mijn omgeving vermoed ik dat veel meer mensen er last van hebben. Waardoor wordt dit irritante kopieergedrag van XP door veroorzaakt?
Mogelijk doet het probleem zich ook voor bij andere OS's, maar dat durf ik niet te zeggen.
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
Ik heb dit probleem bij een aantal mensen in mijn omgeving voorgelegd en die herkenden het allemaal. Als ik zoek op tweakers kan ik er echter niets over vinden (of ik gebruik de verkeerde termen), maar gezien mijn navraag in mijn omgeving vermoed ik dat veel meer mensen er last van hebben. Waardoor wordt dit irritante kopieergedrag van XP door veroorzaakt?
Mogelijk doet het probleem zich ook voor bij andere OS's, maar dat durf ik niet te zeggen.
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...