Het Sandisk Sansa View ervaringentopic ![]() |
InhoudsopgaveSpecs Pics en vids Links Reviews Overige |
Inleiding |
| Sandisk heeft met de Sansa View een opvolger voor de E200 serie. Met de View hebben ze de speler iets strakker laten ogen, de batterijduur verbetert en het scherm plus de bijbehorende resolutie vergroot. Een vergelijking kun je hier vinden Het allerbelangrijkste is nog wel dat Sandisk deze speler in een 32GB uitvoering levert. Ze zijn hiermee een van de weinigen, op moment van schrijven. Daarbij komt dat de speler relatief gunstig geprijst is. Dit is helaas ook te merken aan de specs. De speler haalt het niet bij bijvoorbeeld de Cowon iAudio D2 of de Creative Zen. Echter voor de mensen die meer een audiospeler zoeken dan een hybrid zullen bij de View goed terecht kunnen. |
Specs |
|
![]() ![]() ![]() Hands-on video |
Links |
| • Productpage • Pricewatch • Firmware • Rockbox development thread |
Reviews |
| • Anythingbutipod • Cnet • PCmag • Letsgomobile Meer een reclamepraatje |
Overige |
| Heb je op- of aanmerkingen, stuur dan even een mail naar Deze topicstart is gemaakt door RoD |
Ziet er mooi uit en goede TS. Heb afgelopen maand zelf een Sansa Clip gekocht welke mij tot nu toe erg goed bevalt. Als deze speler de zelfde geluidskwaliteit heeft als de normal Sansa Clip hoeft daar iig niemand over te klagen!
Wel verwacht ik dat het scherm wat te klein is om goed naar te kunnen kijken. De Sansa Clip is zelf namelijk ook erg klein en deze is ongeveer even breed.
Wel verwacht ik dat het scherm wat te klein is om goed naar te kunnen kijken. De Sansa Clip is zelf namelijk ook erg klein en deze is ongeveer even breed.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Er zit wel een 2,4" scherm op. Dat is 0,1" kleiner dan bijvoorbeeld een Cowon iAudio D2. Imo is het prima video kijken op een 2,5", dus met 2,4" zal dat ook wel loslopen
Wat ik wel hoop is dat je het scherm in breedbeeldmodus kan doen. Portraitmode is niet erg prettig bij video.
In de hands on video video zijn de filmjes allemaal in landscapemode.
Ochja, dat was me nog niet eens opgevallen. Nouja, dan zie ik weinig problemen met video. Helaas heeft het scherm wel maar 65k kleuren wat vandaag de dag echt te weinig is. Maargoed, ik denk dat je dit apparaatje primair als een audio-apparaat moet zien.
Maar daarvoor is het een vrij groot ding

Volgens mij is deze speler het net niet, het doet vanalles maar het doet niets heel erg goed. Gelukkig ligt de prijs waarschijnlijk niet erg hoog.

Volgens mij is deze speler het net niet, het doet vanalles maar het doet niets heel erg goed. Gelukkig ligt de prijs waarschijnlijk niet erg hoog.
Mwoah, groot.. Groter dan sommige concurrenten inderdaad.. maar de video laat zien dat het best wel een handzaam dingetje is. Vooral de dikte is belangrijk. Met 8.8mm zit dat wel goed. Zo voelt het in ieder geval niet aan als een baksteen in je broekzak.
En de prijs is zeker iets wat deze speler aantrekkelijk maakt. Dat, in combinatie met de 32GB versie die binnenkort in de winkels ligt denk ik dat deze speler best kansen heeft. De Cowon iAudio U5 is wel een goede concurrent voor deze speler. Zelfde type speler.
Ik vind het een leuk dingetje om audio mee af te spelen. Zeker als je veel muziek hebt is het interessant. Er zit ook nog een uitbreidingsslot op namelijk. Helaas wel MicroSDHC, maargoed.
En de prijs is zeker iets wat deze speler aantrekkelijk maakt. Dat, in combinatie met de 32GB versie die binnenkort in de winkels ligt denk ik dat deze speler best kansen heeft. De Cowon iAudio U5 is wel een goede concurrent voor deze speler. Zelfde type speler.
Ik vind het een leuk dingetje om audio mee af te spelen. Zeker als je veel muziek hebt is het interessant. Er zit ook nog een uitbreidingsslot op namelijk. Helaas wel MicroSDHC, maargoed.
Ik zag hem al een paar keer voorbij komen op verschillende MP3 webshops. Ikzelf vind dit toch wel een echt geslaagd ontwerp. Maar ik vraag mij af en dan vooral op het gebied van geluid. Hoe klinkt die mp3 speler met wat respectabele doppen. Ikzelf had een Sansa E2xx en daarvan was het geluid redelijk maar niet zo goed als dat mijn Samsung YPZ5. Ik ben dus wel benieuwd of hij nu beter is dan de rest van de Sandisk's of dat hij hetzelfde is gebleven...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Volgens de review van ABI zitten ze ergens tussen de E200 serie en de Clip in qua geluidskwaliteit. Dat is zeker niet slecht, maar of dat goed te vergelijken is met de spelers van Samsung? Ik weet het niet. Is ook een beetje lastig te vergelijken zonder ze allebei beluisterd te hebben.
Mijn Sandisk Clip (zelfde design maar dan alleen mp3 en kleiner, zie topic op got) heeft de beste geluidskwaliteit die ik tot nu toe uit een mp3 speler heb gehoord. In online reviews wordt hij ook geprezen om deze rede. Ik gebruikt hier wel EP-630's bij, heb de standaard oordopjes niet gebruikt.Touchdomex schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:03:
Ik zag hem al een paar keer voorbij komen op verschillende MP3 webshops. Ikzelf vind dit toch wel een echt geslaagd ontwerp. Maar ik vraag mij af en dan vooral op het gebied van geluid. Hoe klinkt die mp3 speler met wat respectabele doppen. Ikzelf had een Sansa E2xx en daarvan was het geluid redelijk maar niet zo goed als dat mijn Samsung YPZ5. Ik ben dus wel benieuwd of hij nu beter is dan de rest van de Sandisk's of dat hij hetzelfde is gebleven...
Verder is hij ook van stevig hard plastic gemaakt. Heb er nog geen krassen op na een maand (zwaar)gebruik.
[ Voor 0% gewijzigd door Electrowolf op 05-02-2008 12:01 . Reden: rephrase ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Okay. Ik had dus een Sansa en daar was ik op geluid gebied niet tevreden. Ik had ook de Creative EP-630 oordopjes en ook de Sennheiser OMX 90 VC. Maar met mijn Samsung kreeg ik er wel fijn geluid uit. Ik denk dat ik eens naar de winkel ga en probeer te kijken of er een exemplaar staat die ik eventjes kan beluisteren.Electrowolf schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:29:
[...]
Mijn Sandisk Clip (zelfde design maar dan alleen mp3 en kleiner design, zie topic op got) heeft de beste geluidskwaliteit die ik tot nu toe uit een mp3 speler heb gehoord. In online reviews wordt hij ook geprezen om deze rede. Ik gebruikt hier wel EP-630's bij, heb de standaard oordopjes niet gebruikt.
Verder is hij ook van stevig hard plastic gemaakt. Heb er nog geen krassen op na een maand (zwaar)gebruik.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De Sansa Clip heeft volgens mij een andere geluidschip dan de andere Sansa's en daardoor een betere geluidskwaliteit.Touchdomex schreef op zondag 03 februari 2008 @ 09:34:
[...]
Okay. Ik had dus een Sansa en daar was ik op geluid gebied niet tevreden. Ik had ook de Creative EP-630 oordopjes en ook de Sennheiser OMX 90 VC. Maar met mijn Samsung kreeg ik er wel fijn geluid uit. Ik denk dat ik eens naar de winkel ga en probeer te kijken of er een exemplaar staat die ik eventjes kan beluisteren.
Pagina: 1