Toon posts:

waarbenjij.nu doet lastig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of deze vraag hier gesteld mag worden maar dit is het probleem:

ik heb op mijn waarbenjij.nu-pagina een eigen vormgeving gemaakt. Daarvoor heb ik een plaatje van de goede grootte geupload en dit wordt nu in het midden bovenaan gebruikt in mijn website (kijk maar eens op waarbenjij.nu wat ik bedoel). Het werkt ook. Bezoekers zien de vormgeving die ik heb gemaakt. Maar, op mijn eigen pc, daar waar het uploaden gebeurde, daar dit stuk van de vormgeving het niet. Ik heb een aantal keer gewisseld van plaatje voordat ik tevreden was.

Ik hoop dat mijn vraag zo enigzins duidelijk is. Weet iemand wat ik op mijn pc anders moet instellen/deleten om ook op mijn eigen pc de vormgeving wel te zien?

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
euh, welke waarbenjij.nu pagina is het?
kun je deze vraag niet beter stellen aan waarbenjij.nu?

misschien je browser cache legen? control + f5?

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-11-2025
Probeer op de betreffende pc eens de browsercache leeg te gooien, misschien heeft de browser namelijk nog een oude versie van de layout daarin staan.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reacties beiden!.

Ik heb de vraag al aan WBJN gesteld, zij weten er (nog) niet antwoord op.. Ctrl + F5 heb ik geprobeerd, biedt helaas geen oplossing.

Ik moet bij het probleem nog opmerken dat mijn computer bij het opbouwen van alle waarbenjij.nu-pagina's het plaatje midden bovenaan niet weergeeft. Het is dus neem ik aan iets technisch wat tussen mijn computer en WBJN ligt of geheel bij mij, want andere pc's hebben het probleem niet. Firefox biedt ook geen uitkomst. De naam van de waarbenjij.nu wil ik best mailen, doe dat liever dan hier erbij.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 13:34

job

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:19:
De naam van de waarbenjij.nu wil ik best mailen, doe dat liever dan hier erbij.
Prima, verwacht dan ook geen hulp.

Als je er zeker van bent dat wbjn niet de veroorzaker is van je probleem is het ook niet nodig.
Maar dan kunnen we jou zondere verdere informatie ook helemaal niet helpen.

[ Voor 28% gewijzigd door job op 31-01-2008 18:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan! Hij heet timonaukeredmar. Ik hoop daar iets duidelijk uit wordt en als er verder nog informatie mist dan hoor ik het graag en zo komt het probleem wellicht wel verder. Kun je dan iets aan de source van de pagina zien, ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 15:26 ]

Pagina: 1