Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JAVA/cURL] C lib inlezen is geen geldige Win32-toepassing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, ik ben bezig om de cURL library in Java in te bakken door middel van JNI. Het probleem waar ik echter opstoot is dat ik die C library niet kan inlezen. Na het compileren via Eclipse onder Windows XP krijg ik telkens de volgende exception.

Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: C:\mijnpath\workspace\mijnapp\src\javacurl.c: %1 is geen geldige Win32-toepassing

Ik weet 100% zeker dat de library op het path staat. Ik lees hem dan ook in via de volgende Java commando:

Java:
1
      System.load("C:/mijnpath/workspace/mijnapp/src/javacurl.c");

De C-library begint met volgende code:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
#include <curl/curl.h> /* libcurl header */
#include "CurlGlue.h"  /* the JNI-generated glue header file */

/*
 * This is a private struct allocated for every 'CurlGlue' object.
 */
struct javacurl {
  void *libcurl;
  void *whatever;
  struct writecallback {
    jmethodID mid;
    JNIEnv *java;
    jclass cls; /* global reference */
    jobject object;
  } write;
};

Dit is de eerste keer dat ik met libraries werk dus mijn kennis is beperkt. Ik heb absoluut geen idee hoe ik dit kan oplossen. Als ik de library kan inlezen kan ik in principe verder. Een perfect werkende oplossing aanreiken hoeft niet maar tips zijn altijd welkom. Hartelijk dank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Denk je eraan dat je een DLL moet maken, en dus niet een statische library direct je code kunt gebruiken :D

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2008 14:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Je kan geen c source inlezen met JNI, wel een DLL of een SO

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

voodooless

Sound is no voodoo!

En al heelemaal geen c file ;) Volgens mij zijn er meer dan zat JNI voorbeelden te vinden, toch?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?