Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een htc 3300 / spv m 650 van orange
ben er zeer tevreden mee .
de telefoon blijft me verrassen met de mogelijkheden die het bied.
maar ik zit toch nog met een vraag .
andere telefoons die ik heb gehad , hadden allemaal een herinnering melding
dat wil zeggen als je de telefoon niet hebt horen afgaan ( bel of sms geluid ) ,
dat je om de paar minuten een piep ( of een ander geluid ;-p ) krijg te horen
hoe kan ik dit aktiveren en is het mogelijk

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 31-01-2008 14:03 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:46

Boss

+1 Overgewaardeerd

Welke telefoon heb je het over die dat heeft, want ik ben die functie nog nooit tegengekomen. Hooguit voor een gemist alarm. Maar voor een gemist gesprek krijg je toch nooit een herinnering van je telefoon?

Hoewel... ik krijg nog wel eens een SMS van mijn provider (vodafone) als ik een gesprek heb gemist omdat mijn telefoon uit stond. Maar dat bedoel je denk ik niet?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Start » Instellingen » Geluiden en meldingen » Meldingen » Telefoon: Gem. oproep
Volgende keer even vragen in HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 13:52 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Boss schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:45:
Welke telefoon heb je het over die dat heeft, want ik ben die functie nog nooit tegengekomen. Hooguit voor een gemist alarm. Maar voor een gemist gesprek krijg je toch nooit een herinnering van je telefoon?

Hoewel... ik krijg nog wel eens een SMS van mijn provider (vodafone) als ik een gesprek heb gemist omdat mijn telefoon uit stond. Maar dat bedoel je denk ik niet?
Samsung heeft dat.. elke 2 minuten weer een sms geluidje als je een sms hebt ontvangen..

[ Voor 3% gewijzigd door Boyd op 31-01-2008 13:51 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Gamepie56 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:51:
[...]

Samsung heeft dat.. elke 2 minuten weer een sms geluidje als je een sms hebt ontvangen..
Oudere modelen van nokia ook.. Die kon je niet uitzetten..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Klopt, mateloos irritant, vooral als je in een vergadering zit bijv, je weet dat je een smsje hebt (3x kort trillen bijv), en als ie dat dan blijft doen, denk je dat je nog populairder bent.

Samsung E900 heeft dit onder andere...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Deze vraag past prima binnen HTC P3300 deel 9 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650) ; indien je vraag nog niet op is gelost, dan aub daar verder

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.