Ik heb de Shure SE530PTH gekocht na veel lovende kritieken. Zeker in verband met joggen, fietsen enz. Het geluid is uitzonderlijk mooi. Prachtig gedefinieerd laag, midden en hoog. Mijn muziek klinkt als rechtstreeks uit de concertzaal. Ook het draagcomfort is bijzonder goed tijdens het sporten. Maar nu komt het … het is nooit voor lang. Na een uurtje lopen ben je bezweet. Wat gebeurt er nu. Het zweet komt in contact met de foames in de oren. Die foames fungeren eigenlijk als een sponsje die het zweet opslurpen. Dit zweet komt al spoedig in de hoofdtelefoon terecht waardoor deze onbruikbaar wordt. Na een dag drogen kon ik hem terug gebruiken. Ik heb hem nog eens één keertje op de fitness gebruikt, na een kwartier totaal onbruikbaar. Nu doet hij het gewoon niet meer. Dus een goede raad, gebruik deze hoofdtelefoon zeker niet tijdens het sporten. Hij is wel geschikt voor rustige wandelingen. De hoofdtelefoon is nu teruggestuurd. Ik ben echt benieuwd naar de garantie van Shure. Ook de push to hear PTH geeft niets dan problemen. De batterij valt er telkens uit. Ik vind dus deze hoofdtelefoon dus absoluut zijn geld niet waard of ik moest een exemplaar hebben waar dat fouten inzaten. Ik houd jullie op de hoogte.
Dit topic is gesloten.
![]()