• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 08:19
Ik heb een huis gekocht waar in een kamer nog een tv steun aan de muur hangt. Nu heb ik geen idee welk type of merk of wat dan ook. Ik heb al even rond zitten zoeken of ik ergens kan vinden welke steun ik nodig heb voor een 51 cm tv maar ik kom er niet achter. Ik heb dus een 51cm tv en de af metingen van de steun zijn: 30(diepte)x35 (breedte) cm.
Kan ik mijn 51 cm tv hier op zetten? ik heb geen idee waar ik op moet letten of waar ik dat ergens kan zien.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
dat kunnen wij van hier natuurlijk ook niet zien vanaf hier. hoeveel weegt die tv van jou dan?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

probeer het anders een met iets anders wat zwaar is maar niet kostbaar.

of hang er aan, dan heb je zelf wel een indicatie

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

vrij nutteloos topic / vraag.

TV op een weegschaal plaatsen = tv gewicht
Steun kopen die het gewicht aankan (max belastbaar gewicht staat wel op de steun als het goed is)

Klaar is kees!

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

51 cm is nou niet bepaald een heel erg grote tv, dus lijkt dat de meeste beugels dat wel moeten dragen.

misschien moet je hier eens kijken en vergelijken welke beugel kwa afmetingen het dichts bij de jouwe komt, als je al kijkt naar de goedkoopste beugel kan die al 20kg dragen, dus misschien kwestie van even je tv wegen.

Verwijderd

Waarom ga je er niet gewoon zelf aan hangen? Waarom probeer je het niet gewoon even? 51cm is geen grote tv, de meeste muurbeugels kunnen die wel houden (mits de schroeven zelf goed in de muur zitten). Maar goed, GoT is niet bedoeld voor dit soort simpele vraagjes.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 15:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.