Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Links klikken selecteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vreemd probleem bij bijna al mijn websites. Als ik in firefox links van de content klik met de muis dan selecteert hij de content rechts daarvan. Een aantal voorbeeld sites zijn:

http://www.rudolfbos.nl/portfolio/geldbron/
http://www.rudolfbos.nl/portfolio/ajaxclub/
http://www.rudolfbos.nl/portfolio/webhosting/

Heeft het iets met de tag 'overflow: hidden;' te maken in de CSS? Ik heb geprobeerd het te verhelpen maar het is me nog niet gelukt. Ik denk wel dat het een CSS probleem is.

In ieder geval alvast bedankt voor jullie medewerking!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Als ik overal die overflow hidden weg haal en willekeurig nog 20 css items weghaal (en niets gebeurt) en een overflow auto op de container zet is het weg.

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
* {
  margin:0;
  padding:0;
}

en dit soort dingen doen mij huiveren :X

Je weet wat css is, je plakt het er alleen eerder bij dan af. Wat alleen maar creatievere eindresultaten kan leveren.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 11:58
Moet je op de frontpage maar eens links naast de balletjes van de nieuwsitems klikken...
edit:
Met dank aan Snake.

[ Voor 21% gewijzigd door riezebosch op 31-01-2008 12:04 ]

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

riezebosch schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:51:
Moet je op de frontpage maar is links naast de balletjes van de nieuwsitems klikken...
offtopic:
Het is 'es', of 'eens', maar niet 'is', dat is een werkwoord, daarmee trekt ge de zin compleet uit z'n context

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
@ disjfa ...

Wat bedoel je te zeggen met je post?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:23

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:59:
@ disjfa ...

Wat bedoel je te zeggen met je post?
Dat je gewoon maar wat creatief knutselt met de css, maar niet echt duidelijk door hebt wat je nou doet in de stylesheet. Zo kon hij 20 random regels weghalen waarmee er niets veranderde.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar dan is mijn probleem nog niet opgelost. Als je weet waar het probleem ligt disjfa, zou je het dan ook willen uitleggen?

Alvast bedankt

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

disjfa schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:38:
Als ik [knip] een overflow auto op de container zet is het weg.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Pagina: 1