Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Situatie:

Windows Vista Home Edition.
Gebruiker werkt de hele dag goed, met allerlei programma's, deze laat hij openstaan als hij naar huis gaat.
Vanaf thuis VPN met onze router, neemt hij via Remote Desktop de Vista pc over, alle programma's staan nog gewoon netjes open en is goed mee te werken.
Vervolgens sluit hij vanaf thuis deze terminal sessie af dmv het kruisje bovenin.
De volgende dag weer rechstreeks achter zijn pc, blijkt dat alle programma's die openstonden nu gesloten zijn, gebruiker is nog wel ingelogd en ziet zijn bureaublad voor zich, maar geen programma's meer open, deze moeten dus weer handmatig gestart worden.

Ik heb de slaapstand, standby, volledig energiebeheer gecontroleerd maar kan hier ook geen vreemde zaken in vinden, pc blijft ten alle tijde netjes aan.

Iemand dit al eens meegemaakt?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Reboot je computer toevallig niet gewoon en logged je PC toevallig automatisch in na een reboot omdat je bv. geen password heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Naar mijn weten niet, ik weet zeker dat hij een wachtwoord heeft, dus ik denk niet dat e pc reboot maar voor alle zekerheid kijk ik nog even in de eventlog.

Who's general failure, and why is he reading my disk?