Beste allemaal,
Ik ben in de fortuinlijke situatie dat mijn ouders een vrij grote tuin hebben. We hebben een WRT54GC router in huis staan maar die levert geen bereik tot achter in de tuin. Daarom wilde ik een AP plaatsen en zag daarom dat je de WAP54G als range extender kan gebruiken. Wel zo makkelijk, dat scheelt immers weer een netwerkkabel door het halve huis van kastje 1 naar kastje 2.
Op de site van linksys staat echter het volgende
thx
Ik ben in de fortuinlijke situatie dat mijn ouders een vrij grote tuin hebben. We hebben een WRT54GC router in huis staan maar die levert geen bereik tot achter in de tuin. Daarom wilde ik een AP plaatsen en zag daarom dat je de WAP54G als range extender kan gebruiken. Wel zo makkelijk, dat scheelt immers weer een netwerkkabel door het halve huis van kastje 1 naar kastje 2.
Op de site van linksys staat echter het volgende
Mijn vraag is of de WAP54G ook zou werken met mijn WRT54GC wat eigenlijk dezelfde is als de WRT54G volgens mij maar alleen een kleinere versie ipv de beroemde bulky linksys kastjes. Of heb ik het fout en gaat dit waarschijnlijk niet werken? Mogelijk hebben jullie hier ervaring mee en kunnen je me vertellen of ik de WAP54G al dan niet moet aanschaffenquote: LinksysManualIMPORTANT: For the AP Client and Wireless Bridge modes, the remote access point must be a second
Linksys Wireless-G Access Point (model number: WAP54G). For the Wireless Repeater mode, the
remote wireless bridge must be a second Linksys Wireless-G Access Point (model number: WAP54G)
or Wireless-G Router (model number: WRT54G).
thx