Toon posts:

Home Cinema Set

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Home Cinema Set voor in mijn slaapkamer. In December had ik een Sony Bravia TV gekregen (KDL-32S3000) en ik zag dat je met die afstandsbediening ook via Smartlink (zo heet dat geloof ik) ook kan opnemen als je van Sony een systeem hebt dat daarbij past.

Ik wil de set als volgt gaan gebruiken: voor het computeren (gaming), muziek luisteren en voor het kijken van films en tv zodat het geluid uit elk hoekje komt. Het mooiste zou ook zijn als ik ermee kan opnemen en blue-ray kan kijken. Ook vind ik het denk wel het mooiste als de set ook van Sony is en daarmee eenheid uit te stralen.

Is er iemand die mij kan helpen want ik zie door de bomen gewoon het bos niet meer. De set mag ongeveer 500 euro kosten. Iets daarboven maakt ook niet zo veel uit.

Ik zat zelf wel al te kijken naar de HTD-750SS ( klik ) van Sony maar vraag me af of ik daarmee ook dat ding simpel op de computer kan aansluiten. Het mooiste zou het nog zijn als ik via de Apple Airport Extreme het geluid van de computer kan streamen.

Verwijderd

het is dan wel niet van sony, maar kijk eens naar det Yamaha av pack 107, kost 499 bij de bcc dus mooi binnen je pakket, en voor dat geld vind je denk ik geen betere set.

Verwijderd

Topicstarter
Is die Sony niet beter? Daar zit ook hardeschijf in en werkt denk beter met me TV. Ik vraag me alleen af of het goed werkt om zo een set voor alles te gebruiken.
Het mag ook wel 200 euro meer zijn. Het gaat er een beetje om dat ik waar voor me geld krijg en het natuurlijk niet te veel uit de hand loopt (ik ben een scholier).

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Ga gewoon naar de winkel naar het setje luisteren. Wij kunnen niet voor jou beslissen wat jij mooi vindt. Kijk gewoon welke aansluitingen je nodig hebt, en zoek daarbij een passende set die je bevalt.

Zie ook: Audio en HiFi forum policy - Het regime

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.