• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Hey mensen,

Ik heb een 8600gt en nu heb ik sinds een dag dat als ik ga inzoomen bij cod4 het hele beeld gaat flikkeren en doen, dit heb ik ook als ik af ga. Als ik terugzoom doet hij het wel weer...
Weten jullie ook wat hier mis mee is? Driver issue of de kaart kapot?
Groeten & alvast bedankt,

Edward van Gelder

Verwijderd

Plaats eens een screenshot?

Miss wel een texturebug oid, wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? (driver reinstall, game reinstall, etc?)

Verwijderd

Dit probleem komt door de grafische instelling: "Depth of field" (zoiets dacht ik).
Als je die uitzet is probleem opgelost.

Als je namelijk inzoomt word het gedeelte van de gun die het dichtst bij je gezicht is wazig door deze instelling.
Gewoon een fout of in cod of videokaart drivers, ik had het ook met m'n 7900gt.
Nu een 8800gts erin gezet en de drivers opnieuw geinstalleerd en ik heb het niet meer.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:16:
Dit probleem komt door de grafische instelling: "Depth of field" (zoiets dacht ik).
Als je die uitzet is probleem opgelost.

Als je namelijk inzoomt word het gedeelte van de gun die het dichtst bij je gezicht is wazig door deze instelling.
Gewoon een fout of in cod of videokaart drivers, ik had het ook met m'n 7900gt.
Nu een 8800gts erin gezet en de drivers opnieuw geinstalleerd en ik heb het niet meer.
Dankje! heeft gewerkt! topic kan geclosed worden!

Verwijderd

Zal dan ook wel aan de drivers gelegen hebben. DoF maakt het spel naar mijn mening mooier dus als je het gewoon aan wilt laten moet je eens wat met je drivers veranderen (de nieuwste zijn nog steeds niet altijd de beste)