Toon posts:

+2 Must Read?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net deze reactie staan. Nog even los van de inhoud van de reactie, momenteel is hij +1 Must Read gemodereerd (bij score staat er wel ineens +2). Echter, als ik een reactie een +1 geef is het een +1 Meerwaarde. Kan iemand mij het verschil tussen deze twee uitleggen en ook hoe je kan kiezen wat voor type +1 je uit kan delen? Ik heb deze reactie trouwens niet zelf een +1 gegeven.

Hieronder een plaatje van een +1 Must Read en een +1 Meerwaarde:

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De linkse heeft een +2 gekregen, maar omdat het er slechts 1 is komt de score nu uit op +1. De rechtse heeft meerdere +1's (6 totaal) gehad, waardoor die ook op +1 uitkomt...

Als de linkse dus nog een aantal keer een +2 krijgt word de uiteindelijke waardering daar +2 :)
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:10:
momenteel is hij +1 Must Read gemodereerd (bij score staat er wel ineens +2). Echter, als ik een reactie een +1 geef is het een +1 Meerwaarde.
Afaik draagt +1 altijd de beschrijving 'Meerwaarde' en +2 is altijd 'Must-read'. Dat kun je niet zelf kiezen ofzo :)

[ Voor 41% gewijzigd door user109731 op 30-01-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Dat klopt niet helemaal. Zodra een expert moderator ook een +2 geeft, wordt de score bevestigd op +2. Dan kan dus net zo goed de volgende zijn. Dus dan is er 3 keer een +2 gegeven en wordt de effectieve score ook 2.
Bij de -1 score zit er ook deze terugval naar bevestiging door een expert mod in.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Op zich zou het misschien beter zijn de score nog helemaal niet te weergeven wanneer alleen een niet expert een +2 geeft ipv het als +1 te tonen, dit om papegaaimods tegen te gaan. Maar het is momenteel inderdaad zo dat zonder bevestiging van een expert een score alleen op 0 of +1 kan belanden. Wanneer er echter zowel een niet expert een 0 als een niet expert een +2 geeft, word het wel een +1.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Goede opmerking arne
Is misschien wel een reden waarom de +2 niet zo vaak voorkomt. De kleurtjes geven dan de richting en niet de al gegeven punten.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
arne schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:51:
Op zich zou het misschien beter zijn de score nog helemaal niet te weergeven wanneer alleen een niet expert een +2 geeft ipv het als +1 te tonen, dit om papegaaimods tegen te gaan. Maar het is momenteel inderdaad zo dat zonder bevestiging van een expert een score alleen op 0 of +1 kan belanden. Wanneer er echter zowel een niet expert een 0 als een niet expert een +2 geeft, word het wel een +1.
Zou idd een goede zijn om pas na 3 niet expert moderaties de score neer te zetten. Daarvoor gewoon grijs. Krijg je het idee dat er nog moet worden gemodereerd en dan krijg je uit 3 moderaties een betrouwbaarder systeem.

Ik merk van mezelf nu dat ik soms wel eens ergens even dezelfde score geef omdat ik mn modstatus niet weer voor een maand kwijt wil raken...*

*Mja, een +2 geven om een post weer zichtbaar te maken, die op 0 moest wat mij betreft, is ook neit echt slim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Anders ben je even op elke mogelijke manier het moderatiesysteem aan het misbruiken :'( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
arne schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:16:
Anders ben je even op elke mogelijke manier het moderatiesysteem aan het misbruiken :'( -O-
>:) Mja, doe dat op +2 zetten dus al niet meer en heb ook genoeg reacties waar ik als eerste mod. Maar ik wil die status wel graag behouden dus zal ook ergens dezelfde moderaties (overigens wel terechte moderaties) achtervolgen om zo mijn gemiddelde iig positief te houden zodat ik wel mod blijf. Denk dat er wel meer zijn die dit doen.

Overigens merk ik ook dat mijn eigen 1e moderaties (op een ongemodde post) over het algemeen altijd wel kloppen als ik zie wat de anderen geven.

[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 31-01-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

GENETX schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:31:
[...]
Overigens merk ik ook dat mijn eigen 1e moderaties (op een ongemodde post) over het algemeen altijd wel kloppen als ik zie wat de anderen geven.
Ervan uitgaande dat niemand kijkt hoe voorgangers de post hebben gemod, zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
arne schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:51:
Na het lezen van deze reactie vraag ik mij als niet-expert af waarom ik in vredesnaam nog enige energie zou steken in het geven van moderaties :)
Als ik een reactie mod die andere hebben laten liggen blijft de moderatie onzichtbaar (ik ben dan immers de enige die waardering geef), en meestemmen met een populaire reactie heeft door de weging sowieso nu al geen zin meer.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
DevilsProphet schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:10:
[...]

Ervan uitgaande dat niemand kijkt hoe voorgangers de post hebben gemod, zeker? ;)
In dat geval beodel ik dus dat ik de 1e ben die de post mod. Tenminste, bij mij zijn eventuele andere moderaties die voor me kwamen niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Datafeest schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:21:
Na het lezen van deze reactie vraag ik mij als niet-expert af waarom ik in vredesnaam nog enige energie zou steken in het geven van moderaties :)
Als ik een reactie mod die andere hebben laten liggen blijft de moderatie onzichtbaar (ik ben dan immers de enige die waardering geef), en meestemmen met een populaire reactie heeft door de weging sowieso nu al geen zin meer.
Inderdaad is het leuke van modereren natuurlijk dat jouw eigen moderaties en het effect daarvan meteen zichtbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Datafeest schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:21:
[...]

Maar vind je het dan niet krom dat je nu +2 modereert en een +1 krijgt te zien?!
Ik ben van mening dat je of de daadwerkelijke score moet tonen of helemaal niks totdat er ook een expert heeft gemodereert. Waarmee de door jouw gekoze score uiteraard nog steeds gewoon mee telt.
>:) Mja, doe dat op +2 zetten dus al niet meer en heb ook genoeg reacties waar ik als eerste mod. Maar ik wil die status wel graag behouden dus zal ook ergens dezelfde moderaties (overigens wel terechte moderaties) achtervolgen om zo mijn gemiddelde iig positief te houden zodat ik wel mod blijf. Denk dat er wel meer zijn die dit doen.

Dat jouw score word gevolgd kan 2 dingen betekenen:
1) je modereerd goed en de anderen zien dat ook in
2) anderen zijn ook bezig met het (blind) bevestigen van scores

Wanneer je overigens scores bevestigd waarbij je wel de reactie zelf op waarde hebt beoordeeld en op de score uitkomt die er al staat kan dit uiteraard geen enkele kwaad. Sterker nog: word het alleen maar beter. Kijk voor de grap trouwens in de modperformance, onderaan. Waarschijnlijk licht je afwijking (bij veel modereren) ergens rond de 0.2 (0.17 hier, maar speel een beetje vals (5x)). Ruimte zat om niet mee te hoeven modereren lijkt me zo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

arne schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:49:
Maar vind je het dan niet krom dat je nu +2 modereert en een +1 krijgt te zien?!
Ik ben van mening dat je of de daadwerkelijke score moet tonen of helemaal niks totdat er ook een expert heeft gemodereert. Waarmee de door jouw gekoze score uiteraard nog steeds gewoon mee telt.
Maar dat zou betekenen dat reacties die niet door een expert (of hoger) gemodereerd worden, permanent op "niets" blijven staan. En mensen zien niet meer het effect van hun moderaties. Nu zien ze dat een +2 geven, er al een +1 van maakt.

Dat is ook uit te leggen aan de gebruikers. Want het is logisch dat een reactie niet bij de eerste (non-expert) moderatie al op -1 of +2 kan komen. Vooral -1 zou zéér nadelig zijn, omdat de reactie dan meteen al onzichtbaar wordt.

Het is denk ik nu wel goed zoals het is. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]
2) anderen zijn ook bezig met het (blind) bevestigen van scores
[lichterlijk-offtopic]
Het is misschien een beetje offtopic, maar ik blijf met iedere keer verbazen dat er blijkbaar zo veel mensen zijn die simpelweg de bestaande moderatie bevestigen zonder na te denken. Wat is de fun ervan? Lekker hersenloos een hoop knopjes indrukken en dan een status krijgen wat dan zogenaamd spannend is? Echt wtf, get a life voor deze mensen.
[/lichterlijk-offtopic]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Geen idee, ik hoop ook nog steeds dat er hier eens iemand uitkomt die mij uit wil leggen wat er nou zo leuk is aan meemodden.

@wolkje:
Wanneer het meemodden (begin een hekel aan die andere meer gebruikte term te krijgen :p) niet meer een groot probleem zou zijn, is het huidige systeem inderdaad welligt de beste oplossing. Zolang er echter mensen zijn die het hersenloos op knopjes drukken leuk schijnen te vinden krijgt men op deze manier eerder een +1 wanneer men een +2 zou verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

arne schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:01:
Zolang er echter mensen zijn die het hersenloos op knopjes drukken leuk schijnen te vinden krijgt men op deze manier eerder een +1 wanneer men een +2 zou verdienen.
Daar zit wat in ja. Reacties belanden hierdoor sneller op +1 dan op +2. Hé shit. Toch weer voer om over na te denken voor me B).

offtopic:
leuk he constant met elkaar in discussie zijn in twee verschillende topics :P ik moet steeds goed kijken waar het over gaat

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wat overigens wel opvalt is dat -1 reacties daar over het algemeen toch wel belanden. Hier schijnt het papegaaimodden minder invloed te hebben ?!

offtopic:
heeft de rest straks nog wat terug te lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[...]

Het lijkt me in ieder geval beter dan een reactie op +1 wordt weergegeven dan dat hij op 0 blijft staan totdat er een expert overheen gaat. Het demotiveren van beginnende mods door hun moderatiemogelijkheden verder te beperken lijkt me geen oplossing.

De weergave in de popupje kan wel duidelijk (er moet aangegeven worden dat er nog geen expertmod is geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Een klein voorzetje, komt het gedachtenloos modden niet voort uit het feit dat bij het nieuwe systeem geen reden gegeven moet worden voor je moderatie? Je kan kan ook niet de hele FAQ tot de letter onthouden, en soms moet ik wel weer opzoeken hoe het er precies staat. En laten we eerlijk zijn, sommige mensen zijn gewoon lui, zelfs bij dat soort eenvoudige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Je beperkt hun moderatiemogelijkheden toch niet persé door het hokje grijs te laten? desnoods toon je een semi-transparante +2 of +1. Maar een +1 tonen ipv een +2 heeft als effect dat je als mod nog 3 keer gaat kijken waarom het een +1 is met alleen jouw +2 moderatie en dat de meemodders die helaas nog steeds een probleem zijn met de +1 mee zullen gaan omdat die zichtbaar is.

Wanner er geen meemodders zouden zijn ben ik het met je eens dat de huidige oplossing een goede oplossing is, momenteel de best bedenkbare. Maar zolang deze nog wel een probleem zijn nodigt dit uit tot het verkrijgen van een +1 ipv een +2 terweil deze laatste wel verdient is en de niet-expert mod nog zo zijn best heeft gedaan hem hier ook op te krijgen. Op deze manier word de beginnende mod bestraft met een afwijking van +1, waardoor deze minder snel expert word. Ook dat werk imho niet erg motiverend.

edit: @ femme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die termen als "inzichtvol" en "informatief" waren maar weinig zinvol in het oude systeem. Die labels hadden eigenlijk helemaal geen inhoud. Ik denk niet dat dit enige invloed heeft.

Edit: Was @ J.J.K. dus.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 31-01-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Niet om het moderatie systeem nog ingewikkelder te maken maar zou misschien alle blokjes geel een vóór indicatie kunnen zijn voor een echt +2.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wanneer je kijkt naar het aantal foutieve eindscores nu en in het oude systeem denk ik ook niet dat de labels heel goed werkte.

Geel of transparante +2 of zo voor een +2 door een beginnende mod zou mogelijk kunnen zijn. Misschien is een +1 met de +2 transparant ook een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Vind ik allemaal niet echt opties. Zolang je ook maar ergens een vorm van moderatie zichtbaar is gaan mensen die al achtervolgen. Of die nou grijs is of geel of semi-transparant. Zolang je kan zien wat de score op dat moment gemiddeld is gaan mensen die volgen.

Mijn idee:
Alles grijs op 0 (zoals ook ongemod) totdat 3 niet-experts hem hebben gemod. Dan krijg hij de gemiddelde waarde. Tot die tijd krijg je een bevestiging bij het uitklappen dat je hebt gemod, echter kun je niet aflezen wat andere mods hebben gedaan. De gemiddelden worden zichtbaar bij minimaal 3 moderaties. Wanneer een expert langskomt gaat hij wel naar zijn gemiddelde.

Je zou ook de moderatie na een 5-tal moderaties kunnen sluiten op een post. Op die manier gaan mensen niet meer modden op oudere posts om het gemiddelde goed te houden.

Een grijs vlak heeft ook als voordeel dat men ook andere (reacties van reacties van reacties ed) ook goed gaat modereren.

Op die manier krijg je in mijn ogen een beter systeem omdat je niet even kan zien wat je voorganger deed en komt een score beter tot stand omdat men echt alleen op de post zelf kan afgaan ipv de voorganger.

Just my 2 cents.

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 31-01-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je zou ook de moderatie na een 5-tal moderaties kunnen sluiten op een post. Op die manier gaan mensen niet meer modden op oudere posts om het gemiddelde goed te houden.
Dat lijkt me geen goed idee. Dan kan je flames en trolls die fanboy-moderaties krijgen nooit meer op het juiste niveau krijgen, en vice versa uiteraard. Ja, door de PowerMods, maar dan word dat een complete dagtaak lijkt me.

Daarnaast werkt dit karma-whoring wel erg in de hand: post iets, zorg dat 5 van je vrienden bekenden ff +2 geven, moderatie sluit, jij hebt een +2 effectief, en hop weer wat karma erbij... op naar de volgende post... en voor je het weet heb je een karma van hier naar ginder.

Denk dat de huidige grens van 48 uur wat dat betreft prima is.

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 31-01-2008 17:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Hier ben ik het met femme eens. Je moet de lat voor modereren niet onnodig hoog leggen. Ook een beginnende moderator wil resultaat van zijn werk zien.

Een maximum aantal moderaties zie ik al helemaal niet zitten. Ik ben niet echt van het "de eerste is ook altijd de beste" princiepe. Op die manier is een moderatie recht zetten al helemaal ondoenlijk. Bovendien ben je zo sowieso het hele princiepe van het moderatiesysteem onderuit aan het helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

wildhagen schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Dat lijkt me geen goed idee. Dan kan je flames en trolls die fanboy-moderaties krijgen nooit meer op het juiste niveau krijgen, en vice versa uiteraard. Ja, door de PowerMods, maar dan word dat een complete dagtaak lijkt me.

Daarnaast werkt dit karma-whoring wel erg in de hand: post iets, zorg dat 5 van je vrienden bekenden ff +2 geven, moderatie sluit, jij hebt een +2 effectief, en hop weer wat karma erbij... op naar de volgende post... en voor je het weet heb je een karma van hier naar ginder.

Stel nu dat die limiet niet wordt ingevoerd, maar dat alle moderaties na de 10e van eenzelfde cijfer niet meer meetellen voor de modbot. Geen mogelijkheid tot papegaaimodden dus. Enkele die eerste 10 moderaties kunnen misschien een poging tot papegaaimodden geweest zijn, maar zo beperk je tenminste al de schade.

Hierbij hoort natuurlijk ook een systeem waarbij papegaaimods ipv geen weging meekrijgen voor de modbot juist een dubbele weging meekrijgen ALS ze net afwijken van het gemiddelde door het aanhalen van de betreffende post in dit forum zodat er enkele ProMods de score wat gaan aanpassen. Dan is er tenminste niet meer het excuus dat papegaaimodders geen straf krijgen als ze papegaaimodden (leuk woord hééé) omdat hun weging niet meetelt omdat ze the obvious staten.

Aan de andere kant, als men niet moet papegaaimodden omdat het toch niet meer helpt, dan moet er ook niemand gestraft worden dus is die vorige alinea al meteen overbodig.

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Ja klopt, maar sowieso, zodra je vrienden in gaat schakelen om je karma op te hogen ben je sowieso al vrij verloren lijkt me...

Ontopic: ik vind het zelf een beetje scheef dat een niet-expert niet tot +2 kan modden. Ik krijg dan een beetje het gevoel dat je mening niet geheel serieus wordt genomen, tenzij een expert-mod er ook zo over denkt. Ik zou zeggen óf laat de reactie score pas zien na 3 moderaties/1 expert mod of laat onmiddelijk de huidige score zien. Ikzelf vond het namelijk erg verwarrend om +1 te zien terwijl er een +2 gegeven was (wat ook de reden was van dit topic oorspronkelijk)

Overigens moet ik zeggen dat het gele kleurtje werkt als een trein, de +1tjes en ja, zelfs de +2tjes verschijnen langzaam weer op het moderatiepaneel van velen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De upgraded weging van promods werkt verder ook goed merk ik. Gelijk 5 punten (x aantal mensen via mismodtopic) erbij en de papegaaimodders gaan op dat moment ook mee.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
[...]

Daar zit wel wat in, maar zijn er echt zoveel mensne die vriendjes optrommelen om bv een terechte anti-apple uitspraak direct naar 0 te halen? Ik betwijvel het eerlijk gezegt. Alleen de eerste posts krijgen vaak veel moderaties, de rest hangt vaak rond de 5 (kan 8 moderaties zijn, maar ook 2).

Wanneer je een beperking op papegaaien modden wilt dan zul je ze eerder meoten stoppen. Een marge van 48 uur is heel veel in mijn ogen, kun je alle posts van gisteren een beetje zitten modden die werkelijk niemand meer leest.. Op die manier bouwen mismodders echt heel veel krediet op.

Je zou ook mismoderaties harder kunnen straffen. Nu wordt het gemiddelde genomen. Wijk je je meert als +1 af (dus +1.1) dan telt die dubbel en wijk je zelfs +2 af of meer dan mag je toch stellen dat je toch echt iets goed verkeerd hebt gedaan en 3x laten wegen. Dan moeten mensen die veel fout modden ineens 2-3x zoveel papegaaienmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

+1+ (of die +2) dubbel laten tellen lijkt me wat te hard. Dit omdat het wel eens gebeurd dat experts ook mismodden en dit creert ook een grote afwijking voor iemand die de modfaq gebruikt om te modereren (meestal bij weinig moderaties/vooral oude posts). Beetje vervelend als deze persoon dan opeens een zwaar grote afwijking heeft.

Hetzelfde geld voor grappige posts. De ene vind het een domme grap en de andere heeft erg gelachen en dan zijn moderaties -1,0 en +1 wel verdedigbaar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:40:
Ontopic: ik vind het zelf een beetje scheef dat een niet-expert niet tot +2 kan modden.
Maar je gegeven score wordt gewoon meegenomen in de bepaling van de eindscore hoor. :) Het is alleen zo dat alleen een niet-expert, niet een reactie naar +2 of -1 kan brengen. Dit zijn extremen, en voordat deze bereikt mogen worden moeten ze bevestigd worden door meer mensen die er zo over denken. Klinkt wel logisch toch?

Vooral -1 is een erge, omdat reacties dan voor velen meteen al onzichtbaar worden. Dat zou betekenen dat meer mensen de reactie over gaan slaan, puur omdat de eerste moderatie gedaan werd door iemand die het bijvoorbeeld niet met de reactie eens was. Dat lijkt me allemaal zeer onwenselijk. :)

Kortom: je kunt heus +2's en -1's geven, alleen als je de enige bent zul je even moeten wachten voordat de reactie daar echt op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wolkje schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Kortom: je kunt heus +2's en -1's geven, alleen als je de enige bent zul je even moeten wachten voordat de reactie daar echt op kan komen.
Nee oke, dan had ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen, ik dacht dat er alleen een +2 gegeven kon worden als het was bevestigd door een expert-mod of hoger. Wat jij zegt klinkt inderdaad wel logisch. :)
Pagina: 1