Sinds een paar weken doet mijn monitor ineens raar. Zonder dat ik iets aan de instellingen heb verandert (zoveel ik weet) ging mijn monitor ineens op zwart, en ik kon uit de monitor-speakers en korte "tik" horen. De LED-indicatie lampjes stonden ook uit, en de AAN/UIT knop reageerde ook niet meer. Ik heb alle kabels gecontrolleerd, maar alles was oke. Ik heb toen de netstekker uit de monitor getrokken, en na een minuut weer teruggeplaatst, en toen deed ie het weer.
Nu heb ik dit probleem elke dag wel, soms maar 1x, en soms wel 10x op een hele avond. Dit gebeurt zowel tijdens "surfen" alsook tijdens het gamen, of als ie gewoon 'aan' staat...
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?? Probleem van de monitor, of van de videokaart?!
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reacties en eventuele hulp...
Nu heb ik dit probleem elke dag wel, soms maar 1x, en soms wel 10x op een hele avond. Dit gebeurt zowel tijdens "surfen" alsook tijdens het gamen, of als ie gewoon 'aan' staat...
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?? Probleem van de monitor, of van de videokaart?!
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reacties en eventuele hulp...