Toon posts:

Goeie HD TV voor aansluiten computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mij sinds kort aan het orienteren op een Full HD TV die ik aan wil sluiten op mijn computer. Ik heb een Geforce 8800 GTS. Nu wil ik graag weten waar ik vooral op moet letten bij het aanschaffen van een HD TV die goed is aan te sluiten op een PC. Ik neem aan dat de resolutie erg belangrijk is, maar verder weet ik niet goed waar ik op moet letten. Is het merk bijvoorbeeld erg belangrijk? Als iemand hier tips voor heeft hoor ik het graag. En natuurlijk zou ik aanbevolen TV's erg op prijs stellen. Ik heb vooral rondgekeken op de volgende site:
http://www.plasma-discounter.nl/
Ik hoor het graag wat jullie me kunnen aanbevelen!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Gewoon er op letten dat hij HDCP en HDMI heeft. Die eerste is een beveiliging zodat je ook beveiligd HD content in de hoogste resolutie kan afspelen. De 2e is de aansluiting die je kan gebruiken met DVI dmv een converter voor de beste beeldkwaliteit.

Verwijderd

Wat Genetx zegt... daarnaast is in principe elke HD tv goed aangezien je hardware ook nieuw is.
Let natuurlijk wel op dingen als contrast, resolutie en natuurlijk de looks!! ;) het oog wil ook wat!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is eigenlijk meer een topic voor Consumentenvideo en videobewerking, maar ook daar zou deze dicht gaan. Het onrbreekt aan eigen inzet, de vragen die je stelt zijn met een beetje zoekwerk ook prima door jezelf te beantwoorden :)

Dit topic is gesloten.