Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
In mijn auto heb ik al een tijd een Parrot CK3300 bluetooth carkit met bekabelde GPS. Zowel de Parrot als de carkit werken perfect met mijn Windows Mobile telefoon en TomTom - geen enkel probleem! De GPS is bekabeld en zit om een speciale plek op de voorruit achter de achteruitkijkspiegel; het is een warmtewerende voorruit.

Nu is het probleem dat we voor de vakantie een mooie Akai DVD-speler gekocht hebben met twee schermpjes op de hoofdsteunen. In de zomer viel het me al op dat de GPS zijn fix continue verliest, soms wel voor 20-30 minuten achter elkaar. Ik dacht toen dat het lag aan de fietsen op het dak (Faraday), maar laatst reden we weer met de DVD speler ergens heen en toen viel het me op dat hij ook toen de fix continue kwijt raakte. Zodra ik de stekker van de DVD speler eruit trok was het probleem opgelost en was de fix direct weer terug.

Ik heb Parrot een e-mail gestuurd, maar die kwamen niet verder dan dat het zou komen door een gedeelde power source. Ze kwamen niet met een oplossing. Zelf had ik eerder het idee dat het door de straling van de DVD speler zou komen, maar dit kan natuurlijk ook.

Heeft iemand dit wel eens eerder gezien?
Wat zou ik hier aan kunnen doen (anders dan een nieuwe bluetooth gps te kopen)?