Wie heeft Alice en wil 20 euro verdienen?

Pagina: 1
Acties:
  • 943 views

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 20:25
Op het moment is op de Alice website het volgende te lezen:

"Bent u al klant en heeft u een vriend, vriendin of familielid die ook toe is aan een duidelijk aanbod? Meldt hem of haar dan aan bij Alice. Deze vriendendienst wordt beloond met een korting van €20,- op de factuur van de Alice klant en €10,- op het abonnement van de nieuwe vriend."

Natuurlijk wil ik graag 10 euro de maand korting, en jij wil vast wel 20 euro verdienen dus het lijkt me een mooie deal zo.

(P.s. weet je misschien ook het volgende? Ik heb een KPN vaste telefoonnummer en dat wil ook opzeggen en nummer behoud doen bij Alice. Moet ik dan zelf het opzeggen bij de KPN, of doet Alice dat wanneer ik voor nummerbehoud kies?)

Pickle Rick!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Je verdient dus niks, maar bespaart op een factuur :?

Nederlander in België

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik denk dat het niet 10 euro per maand korting is.. maar eenmalig 10 euro korting.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

check je mail ;)

Volgens mij doet alice dit zelf, ik heb iig nooit iets opgezegd bij kpn. Ging automatisch.

[ Voor 74% gewijzigd door zandpaddo op 30-01-2008 22:47 ]

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 20:25
Bedankt Kees-Jan,

Ik kom spoedig op je mail terug.
Verder bedankt allen. (en p.s. 10 euro verdienen door een postje op GoT is toch ook niet slecht?_

Pickle Rick!

Verwijderd

Ook ik wil met een klein beetje moeite wel 10 euro verdienen. En ik denk iemand anders wel 20 euro.

Als iemand mij zijn klantnummer wil geven via pm en tevens hier wil posten om te zeggen dat hij dit gedaan heeft zodat ik niet tig mailtjes heb.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Is niet de bedoeling @ GoT

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.